maandag een echo gehad. Gyn ging kijken of ze kon zien wat het was. Ze zei letterlijk "dat het leek alsof ze een piemeltje zag!" Ze zei: "ik zou nog geen voetbalschoenen kopen maar ik zou denken dat het een jongetje is. Maar kan het niet heel goed zien wacht de 20 weken echo even af" (die heb ik 7 juli, ben dan 21 weken)
Eerst was ik lichtelijk in shock. Was in eerste instantie van een meid uitgegaan. Dacht gewoon dalijk de 4e dochter te hebben. Nu vind ik het wel steeds leuker worden! Dit kind was al ongepland (en in het begin zelfs ongewenst!) nu inmiddels beschouwen we het echt als een cadeautje. Als het dan ook nog onze eerste zoon zal zijn zou dat toch wel heel bijzonder zijn!
Maar ja hoe betrouwbaar is deze voorspelling? Wat denken jullie?
groetjes Hanneke
(sorry, is nogal een lang verhaal geworden)
Eerst was ik lichtelijk in shock. Was in eerste instantie van een meid uitgegaan. Dacht gewoon dalijk de 4e dochter te hebben. Nu vind ik het wel steeds leuker worden! Dit kind was al ongepland (en in het begin zelfs ongewenst!) nu inmiddels beschouwen we het echt als een cadeautje. Als het dan ook nog onze eerste zoon zal zijn zou dat toch wel heel bijzonder zijn!
Maar ja hoe betrouwbaar is deze voorspelling? Wat denken jullie?
groetjes Hanneke
(sorry, is nogal een lang verhaal geworden)