betrouwbare voorspelling of niet?

maandag een echo gehad. Gyn ging kijken of ze kon zien wat het was. Ze zei letterlijk "dat het leek alsof ze een piemeltje zag!" Ze zei: "ik zou nog geen voetbalschoenen kopen maar ik zou denken dat het een jongetje is. Maar kan het niet heel goed zien wacht de 20 weken echo even af" (die heb ik 7 juli, ben dan 21 weken)
Eerst was ik lichtelijk in shock. Was in eerste instantie van een meid uitgegaan. Dacht gewoon dalijk de 4e dochter te hebben. Nu vind ik het wel steeds leuker worden! Dit kind was al ongepland (en in het begin zelfs ongewenst!) nu inmiddels beschouwen we het echt als een cadeautje. Als het dan ook nog onze eerste zoon zal zijn zou dat toch wel heel bijzonder zijn!
Maar ja hoe betrouwbaar is deze voorspelling? Wat denken jullie?
groetjes Hanneke
(sorry, is nogal een lang verhaal geworden)
 
Ik denk dat er niets anders opzit dan afwachten tot 7 juli. Nog mlaar twee weekjes en dan is dat al zover! Ik zou nog niet al te blij worden met die 'zoon' aners ben je straks nog teleurgesteld als het toch een meisje is.
 
Bij mij zeiden ze hetzelfde met de 12 weken echo. "dit zou wel eens een piemeltje kunnen zijn" en inderdaad op een pretecho met 15,4 weken bleek het idd een jongetje te zijn!!! Ik wil je geen valse hoop geven maar ze zegt het niet zomaar, natuurlijk. Nou spannend! Zou wel helemaal leuk zijn na al die meiden!! Succes met afwachten!
 
Spannend! nix nuttigs met zekerheid over te zeggen maar denk wel dat de gyn niet zomaar iets benoemt.
Maar goed.. nog ff geen voetbalschoentjes halen en "rustig" afwachten tot de 7e.
Succes! Liefs Lisette
 
bedankt meiden voor jullie reacties. ik wacht maar gewoon af tot de 7e idd. En zou natuurlijk superleuk zijn. Maar vier meiden zou ook bijzonder zijn!
ik hou jullie op de hoogte....
groetjes, liefs Hanneke
 
Spannend!!
Bij mij dacht de Gyn ook een jongetje, met 14 weken, ik dacht dat zelf nl ook te zien. Maar ze zei wel heel duidelijk dat het nog te vroeg was om serieus iets over te kunnen zeggen... Het bleek met de 20 w echo dan ook een meisje te zijn, dus hier klopte het niet.

Haha wat wel klopte was t bakerpraatje dat je aan de kruin van je jongste kind kunt zien wat het wordt: zit de kruin in t midden krijg je t andere geslacht en zit hij opzij krijg je weer een meisje....

Bijijn zoon zit de kruin precies in t midden. Leuk om ff te kijken, maar nog steeds geen enkele zekerheid :)
 
Terug
Bovenaan