beu

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben het beu, snap er niets meer van.
Ik ben dit 'onduidelijke' forum beu en het feit dat wij blijkbaar niet zo belangrijk zijn om het probleem te fiksen....

Ik ben het ook beu dat we (mijn vriend en ik) naar ronde 13 moeten. Ik had deze maand de 11de okt mijn ovulatie (via temperaturen en ovulatietesten ben ik daar wel vrij zeker van), 18 en 19 oktober heb ik bruinverlies gehad en vandaag (slechts 9 dagen na mijn ovulatie) heb ik echt bloedverlies.

Om te janken dus, daar gaat mijn maansteen en mijn tarwekiemolie, kieper de vuilbak in...

Ik heb gewoon even een ongelofelijk BAAL- moment zoals jullie dat zo mooi kunnen zeggen...

Vanavond de lijst maken, en dan zet ik mezelf wel bij ronde 13.... moe ben ik ervan...

Liefs Erika

Ik wil je niet al teveel moed inspreken, maar misschien heb je wel een innesteilngsbloeding???

Kom op! moed houden! t komt vast snel goed. ik hoop voor je dat het snel lukt!

Hoi Erika,

Ik kan je de hand geven, want ik maak dus nu hetzelfde mee als jou. 11e toch mijn NOD dag en dus helemaal niks en nu de 19e bruinverlies en de 20e dus echt bloedverlies en ik ook kan alles wel bij elkaar janken. Ik heb ook zo de baal en ik heb echt het gevoel dat het niet meer goed komt, gewoon echt een kut (sorry) gevoel.

Maar toch moeten we de moed niet opgeven en doorzetten er komt een keer een lichtpuntje voor ons.

Heel veel sterkte en de tranen biggelen mij ook al bijna weer over de wangen.

Groetjes en veel liefs,

Sharon

Hi Erika,

Ik weet niet goed wat ik even moet zeggen.....
Ik wil je alleen een dikke knuffel geven.....

Liefs Flower

Hoi erika

Ik snap dat je het beu ben gewoon zo,n dag dat niemand wat moet zeggen en als ze niks zeggen is het ook niet goed. Zakken zijn er dan te weinig en je hebt veel knuffels nodig. J doet helemaal niet negatief lekker laten kletsen. Weet vast niet hoe het voelt om zoveel rondes verder te zijn. Het forum is voor leuke maar ook voor minder leuke berichten...

nou rot hoor ik ben zelf aan ronde 8 bezig en ik kan zeggen dat de frustratie elke maand groter word.
ik wil zo graag zwangere.
van de 1 ste was ik de eerste maand zwanger van de 2 de na 2 maanden (miskraam 11 weken).
NU WIL HET MAAR NIET LUKKEN.

Terug
Bovenaan