beu

bijna 35 weken zwanger en het helemaal gehad!! zoveel kwaaltjes, ziekenhuisbezoekjes, onderzoekjes... Iedere keer lijkt het wel of ze weer iets nieuws vinden, wat niet zo best is. Wachten is nu op echte weeen, zodat ze de kleine kunnen halen. Nou, van mij mag ie komen... Tips om het nog even vol te houden??

wat naar voor je dat er zoveel 'gedoe' is. Tips om nog vol te houden? pfff je zal ws al veel geprobeerd hebben. Een bezoekje brengen of ontvangen. Leuk boek lezen, dvd(serie) kijken. Zwangerschapsmassage krijgen, lunchen met een vriending. Ik weet natuurlijk niet of je nog mobiel bent.
Veel sterkte met het volhouden.

groetjes

Pfff, lijkt me wel een opgave hoor! :(

Met 35 weken heb je natuurlijk ook een aardige toeter, dus echt lekker eropuitgaan is ook geen optie denk ik!

Het weer is ook lekker slecht, dus eigenlijk zit je binnen opgesloten!

Succes nog eventjes he!

je oude hobby weer oppakken als je die hebt?
de kerstkaarten zelf maken?
is de baby kamer al helemaal af?
misschien leuk om een schilderijtje zelf te maken?
schilderen of borduren.
een goed boek pakken?
op vrienden bezoek?
lekker dagje de stad in ofzo?

weet natuurlijk niet hoe je je voelt.
ik kon tot de laatste dag gewoon alles doen en overal naar toe, maar de 1 is natuurlijk de ander niet.

nou, heel veel succes!

Hi,

Wachten op de echte weeen? Is er een vermoeden dat die bij jou eerder komen? Want dan is mijn tip: probeer vooral veel te ontspannen. Bij spanning maak je een te veel aan verkeerde hormonen aan (vraag me niet welke) die de bevalling (en ontsluiting) tegen kunnen houden. Juist door te ontspannen maak je meer van de goede hormonen aan.

Ik snap dat ik makkelijk praten heb, ben pas 28 weken en het nog niet beu. Maar probeer het. Doe je iets van yoga? Lees er anders een boek over!

heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Gr. Tamara.

(PS: dan van ananassen eten om de bevalling op te wekken en kaneel kun je wel vergeten, dat zijn maar fabeltjes).

Terug
Bovenaan