beu

Ik ben het zo zat dat zwanger zijn. En helemaal met dit hete weer. Ik word er echt niet goed van af en toe. En dan ligt dat vieze zeil ook nog op mn matras zodat ik nog meer zweet dan anders. Hebben meer dames hier last van?? Van mij mag de baby komen maar heb het vermoeden dat deze wel eens lekker lang kan blijven zitten in tegenstelling tot mn dochter die met 37 weken en 3 dagen geboren is... Ben nu 36 weken en 6 dagen. Van mij mag het komen hoor!!

Hoi Thamara,

Begrijp je wel zeker met dit weer!
Ik zelf vindt het prima als de kleine man nog effe blijft zitten zie op tegen de bevalling en vindt het gezellig met zón kleintje in de buik.
Vindt het nog lastig om voor te stellen dat er ineens een baby van mij en mijn man is.
Dit is voor mij de 4e zwangerschap maar mijn eerste keer dat ik daadwerkelijk een levend kindje ga krijgen dus wellicht komt het daardoor.
Ben wel benieuwd naar mijn kleine ukkie maar we hebben de tijd.
Veel sterkte meid zoek veel afleiding dan gaat de tijd sneller!

Liefs Pupke

Hoi Thamara,

Heel herkenbaar hoor. Was gisteren bij de verloskundige en ze zei dat het nog wel even kon gaan duren, ben nu 37 weken 3 dagen. Maar ook ik ben het best wel beu. Moet van iedereen rust houden, maar ja gaat een beetje moeilijk met een dreumes van 18 maanden die net is gaan lopen.
Gelukkig is het weer wat beter vandaag en moet ik zeggen, dat ik het dan ook wat minder zwaar heb.
Nog even uitzitten, duurt nog maximaal 4 weken.

groetjes

hoi thamara,
ik snap je helemaal, ik ben het ook echt zat!!ik ben nu 36 weken en van mij mag het ook komen..

moet van de week weer naar het ziekenhuis, het ligt in een stuit en nu gaan ze proberen om het te draaien, hebben ze bij de eerste ook geprobeert dat is toen niet gelukt, denk zomaar dat dat nu ook zo is..dan maar hopen dat we gelijk een datum prikken voor een keizersnee, weet ik ook waar ik naartoe kan leven...

succes met de laatste lootjes.

groetjes peetskie

Terug
Bovenaan