Beu!

Ik ben het even helemaal beu! Elke keer heb ik wat voorweeën maar alles gaat telkens weer over. Gelukkig heb ik het niet 's nachts zodat ik wel goed slaap, maar helaas is mijn dochter vannacht snipverkouden geworden en heeft de halve nacht gehuild omdat het snot haar uit de neus liep.
Ik word helemaal gek van het wachten.Ik wil NU bevallen. Ik loop nog maar 4 dagen over, maar mijn eerste is met 40 + 2 geboren. Ik vind dit echt niet leuk!
Vandaag is het een superhooikoortsdag en ik snotter alles aan elkaar. Alles jeukt zelfs mijn oren en mijn gehemelte... kortom ik heb een rotdag... niet te geloven... kan alles wel aan elkaar janken en heb het gevoel dat het nooit gaat beginnen of doorzetten hier. Het slaat nergens op: er is er nog nooit 1 blijven zitten maar ik vind het zo lang duren allemaal.

Hoe ervaren jullie de wachtweken??? Ik ben het iig even helemaal beu en kan het even niet positief benaderen... schijtzooi!

xx

Hai,

Ik ben er nu 40 weken,maar voor mijn gevoel loop ik al 1.5 week over tijd.Mijn beide meiden waren er al lang geweest.

In de afgelopen 6 weken is mijn geduld ook behoorlijk op de proef gesteld.

Rond week 35-36 had ik last van mijn rechter heupgewricht.Veel pijn met lopen en aan huis gekluisterd,terwijl ik natuurlijk nog wel de kids had.

Gelukkig ging dat over,maar in plaats daarvan heb ik nu om de paar nachten voorweeen,harde buiken en de bibbers.Slaap soms maar 4 uur per nacht.

Op die dagen kan ik behoorlijk emotioneel labiel worden.En het ook ernstig beu!! Het helpt niet dat manlief er dan ook nog eens 6 dagen per week niet is vanwege z'n werk.

Heb ik een goede nacht en de dag erop energie voor tien,dan maakt het me allemaal niet zoveel uit.

Zolang alles goed gaat moet het niet veel uitmaken,maar persoonlijk mogen ze van mij met 39-39 weken komen!

Balen dat je ook nog last hebt van hooikoorts,errug fijn!

Hopelijk komt de beeb snel.Dat wachten is geen lolletje,zeker niet als iedereen de hele dag vraagt/smst waar de beeb blijft!

Sterkte met wachten en succes met bevallen!

Ik zie ondertussen een paar bekende namen die kort op elkaar zijn uitgerekend en ben erg benieuwd wat daar uitkomt!

Groetjes

hier nog iemand.

de eerste met 40+2. Nu loop ik 40+6 vandaag. Tenminsten ....... ze gaan ervan uit dat mijn datum 1 mei was. Bij een eerdere echo is de datum van 6 mei ook genoemt.

Maar alles herhaald zich (een beetje). Ben gisteren een deel van de slijmprop verloren en vandaag de rest. (bij mijn zoontje ook op een vrijdag en op de dag dat ik uitgeteld was. Toen ben ik zondgas bevallen.
Maar dit keer heb ik geen zin om te wachten.
Verloskundige is net geweest en heeft me gestript. Sinds dien lichte weeen. Hopelijk zet het door en heb ik de baby vanavond in mijn armen.

Vraag je verloskundge ook om te strippen. Misschien helpt het.

Verder werk bijna niks bij mij : ananas, lopen, sex, warme douche, enz....

Bij ons strippen ze pas vanaf 41 weken... dus ik moet nog tot dinsdag wachten................ grrrrrrrrrr! Ik kan er niet meer tegen. Ik heb het even helemaal gehad!

ooo bij ons niet. ze wilde me donderdag al strippen. toen was ik 40+4.
maar gaat goed hier. weeen blijven en worden langzaam krachtiger.
geboorte datum 7 mei ??????

Hier ook bloem,
ben het ook zat.
net alss jeanine 1 mei uitgerekend.
morgen naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, maar had het graag gezien dat ze uit zich zelf zou komen.

Hoi Bloempje,
Even een hart onder de riem vanuit 'januari 2009 land' Succes meid!!
Morgen is het moederdag. Een uitstekende dag om a) te bevallen of b) je schan-da-lig te laten verwennen door je mannetje! ;-)

Liefs, 10e

Hier nog 1 die het zeer beu is...
Ben vandaag 41 weken (was 2 mei uitgerekend) en ze hebben vandaag een poging gedaan om te strippen maar die is niet gelukt... Wordt net gebeld door het ziekenhuis en moet morgen komen voor een hartfilmpje en echo, dus ben benieuwd...

Heb het de laatste dagen gewoon echt gehad... Heb huilbuien(vriendlief durft weinig meer te zeggen bang dat ie iets fouts zegt), iedereen die maar blijft bellen/smsen/vragen (vooral schoonmoeders, elke dag en dan moet je snel reageren anders hangt ze alweer aan de telefoon) Ben er gewoon klaar mee, alles staat klaar en is schoon dus mag die uk er gewoon uit... Iedereen veel succes en ik hoop dat we snel een berichtje mogen neerzetten dat ook wij die kleine in ons armen hebben...

Liefs

Terug
Bovenaan