Beugel BHs

HoiHoi,

Misschien een vreemde vraag hoor, maar mijn zus vertelde dat je beter geen beugel BH's kunt dragen als je zwanger bent. Zijzelf had dit 1,5 jaar geleden, toen zij zwanger was, als advies v/d vk gekregen. De waarom wist ze zelf niet meer en zelf zie ik het verband eigenlijk ook niet zo..

Weet iemand hier iets meer van??? Ik heb eigenlijk wel een beugel BH nodig, aangezien mijn borsten sinds mijn zwangerschap van cup C naar een forse D zijn gegroeid..

Groetjes, Marjan (8w5d)
 
Hoi,

Volgens mij kan het geen kwaad hoor.Ik heb er nog nooit wat over gehoord.Ben zelf ook van C naar dikke D gegaan en zonder beugel ziet het er niet uit.Ik draag m'n hele (beha)leven al beugels.

Groetjes Anne35 27wkn.
 
Die van mij gingen ook van een C naar een zeer gevulde D, ik draag sportbeha's (niet het soort dat het echt platduwt want dat is ook niet goed). Ik heb wel van die meegroei bh's geprobeerd maar die geven mij echt niet genoeg steun. Dus ik blijf lekker bij de sportbeha's.

groetjes, jane
 
hoi, ik draag nu nog wel beugelbh's, ben nu 26 wk, maar heb begrepen dat t a/h einde beter is om dit niet meer te doen ivm afknelling van de melkkanalen, dus ik ga binnenkort even andere halen en dan gelijk borstvoedingsbh's.
gr fie
 
Hoi, het is beter om geen beugelbh's te dragen tijdens je zwangerschap omdat het de melkkanalen kan afknellen!
Ben zelf inmiddels mama geworden van een mooie dochter en mijn borsten zijn een stuk!!!forser dan die van jou(pff.wat een gesjouw). Je hebt o.a. van het merk Anita hele fijne meegroei en voedingsbeha's. Gaan in ieder geval tot G90!!(ja, dat droeg ik tijdens de zwangerschap met me mee...). Zit in ieder geval erg comfortabel en ondersteunt de handel ook nog eens goed. Voor evt. borstvoeding zijn de voedingsbeha's erg handig. Fijne zwangerschap.
 
ja ik heb dan een groot probleem mijn cup is nu een G ben 28 weken zwanger ik zou echt geen bh kunnen hebben zonder beugel. er is zelfs geen voedings bh voor mij ik ben stad en land al af geweest speciaal zaken, grote maten enz enz maar nee ze moeten ze speciaal maken. ik moet wel beugel dragen helaas.
 
Terug
Bovenaan