beugelbh slecht?

Hoi,

Ik ging zaterdag een voedingsbh kopen, beetje vroeg, maar ik dacht dan heb ik die al. De verkoopster vroeg of ik nu nog beugelbh's droeg, ze zei dat dat dat eigenlijk niet goed is, kan stuwing veroorzaken? Ik heb er verder nog niks over gelezen weten jullie of dit klopt? Ik kan me voorstellen dat als je bevallen bent en je borstvoeding geeft dat het dan niet goed kan zijn, maar nu al?

groetjes
Jadeje

Tja, daar zeg je me wat.....   Ik ben nu zwanger van de 4e maar ik weet niet of het slecht is om een beugel BH te dragen. Het enige wat ik weet is dat de BH stevig moet zijn. Ik heb mijn beugel BH`s gedragen totdat mijn borsten te groot werden. Daarna ben ik over gegaan op een meegroei BH. Daar zit geen beugel in.

Petra

Hallo,
je mag gewoon beugelbh's dragen, als je het gewend bent is er niets aan de hand.
Ik moest er niet aan denken om ineens alleen softbh's te dragen want die draag ik normaal ook niet.
Ik heb zowel een meegroei als voedingsbh met beugel gekocht, de beugels zijn wel wat minder hard.   De meegroeibh is van het merk anita.

veel sucses met zoeken.

Ik heb twee fijne meegroeibh's gekocht met beugel. Ik neem aan dat ze die niet verkopen in positiemode-zaken als ze slecht zouden zijn..... dus lekker aandoen. tegenwoordig is men ook veel te bang dat er dingen slecht zijn, hoor.....

Een BH is goed zolang ie confortabel zit. En ik zou niet weten waarom een beugelBH slecht zou kunnen zijn. Het is wel zo dat ze minder lekker gaan zitten als je borsten groeien. Dan gaan de beugels die eerst prima zaten ineens in je borsten prikken. En das niet fijn.

Zelf draag ik voornamelijk sport-BH's(zonder beugel)  Die zijn heerlijk zacht en ondersteunend. Mijn probleem is dat ik niet goed tegen de sluitingen van de meeste BH's kan. Die irriteren heel erg, en ik heb dan altijd een rood kriebelend plekje op mijn rug. Dus als iemand een merk voedingsBH weet zonder achtersluiting, dan houd ik me aanbevolen.

Terug
Bovenaan