beugeltjes

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Dorinthe heeft toch heupdysplasie.

Heeft gelijk beugeltjes mee gekregen....

het duurde allemaal erg lang en dorinthe werd alleen maar huilerig naar 3 uur was het allemaal rond.

Best zielig maar ja t moet. Ze hebben nog geen duidelijkheid wanneer het o ver is afwachten...

Ahh wat vervelend. Had je het verwacht?
Uit ervaring op het Kdv weet ik dat het voor de ouders vaak vervelender is dan voor het kind. Maar leuk is het natuurlijk niet.
Hoop dat ze er snel vanaf is.

X

Ach jee! Wat vreselijk vervelend voor jullie en voor Dorinthe! Moet ze die beugeltjes gelijk 'aan'?
En krijgt ze later ook nog zo'n spreidbroekje ofzo? Ik heb geen idee hoe dat allemaal in zn werk gaat.
En hoe lang moet ze dat dan dragen?

x Esther

He, dat is sneu voor Dorinthe...
Maar ik heb zelf als baby een spreidbroek gehad en weet er niks meer van :) en ik liep evengoed met 14 maanden...
Hoop dat Dorinthe er een beetje aan kan wennen en ook 's nachts weer lekker zal gaan slapen, want dat is wel erg sneu voor haar en voor jullie!
Sterkte ermee.

Groetjes Brigitte

Het is afwachten hoe lang ze er in moet. Ik en mijn zusje hebben het ook gehad.

Ze krijgt hierna gelukkig geen spreidbroekje.

Idd het is voor de ouders erger dan voor het kind. Dorinthe heeft alleen vannacht een rot nacht gehad, veel huilen enz. Ja ze moet er wel aan wennen.

Nu is het beter. Je moet je leven een beetje aanpassen en dat moet zij ook.

Ze is er niet vervelend onder en speelt lekker.

Hoop dat het snel over gaat. Was er gister ook echt zat van. al die onderzoeken en vreselijk lang wachten om dat er geen arts beschikbaar was enz.

al met al heeft het 3 uur geduurd waarvan 2,5 uur wachten!!!

Terug
Bovenaan