Beurs gevoel boven op dikke buik!!

Hoi allemaal,

Even een vraag. Gisteren was ik 36 weken zwanger, en sinds gisterochtend heb ik nogal een pijnlijke/beurse plek precies boven op mijn buik, onder mijn ribben zegmaar. De kleine zit al goed hoog met zijn kontje, ik heb een vrij smalle buik, maar volgensmij heeft dit popje een hele lange rug! Dus het steekt als het ware wat uit bovenop als je er overheen voelt. Ik dacht aan spierpijn en las net op een ander forum (iemand die er ook last van had) dat de gyn had gezegd dat de baarmoeder niet goed meer mee oprekt in de laatste weken?? Een ander heeft het over spierpijn. Ik ben gisteravond nog wel ff de stad in geweest, en dit ging aardig dus heel ernstig zal het wel niet zijn toch?? Komt iemand dit bekend voor???

Het doet vooral pijn bij opstaan rugligging, vooral als je baby omdraaid auwww! En eigenlijk voel ik het ook wel als ik gewoon stil zit op de bank, met name als ik met mn hand over mn buik ga. Ik ben aldoor bang voor een loslatende placenta.

Groetjes mammma
 
Ik had bij mijn eerste precies het zelfde, conclussie: gekneusde rib, omdat mijn mannetje steeds maar met zijn kontje tegen de bovenkant bleef drukken! Auw! Wat een pijn, ik dacht echt dat hij geboren zou worden met mijn rib in zijn hand! :) Is helemaal niets aan te doen! Succes ermee!

Groetjes Liff
 
Bij mijn eerste had ik ook een gekneusde rib. Heel vervelend, maar idd weinig aan te doen.
Een placenta laat niet zomaar los en volgens mij zal het dan ook bloeden (maar dat weet ik niet zeker).
Groetjes Wendy
 
Zoals de andere zeggen ws een gekneusde rib, kleine wilt zich toch graag bewegen ook als is er niet veel ruimte. Maar als je het niet vertrouwd zal ik gewoon de vk bellen
 
Hoi hoi......

Dan zal het vast daar mee te maken hebben. Of toch de spieren, want inmiddels voel ik helemaal niets meer GELUKKIG, want die dag en nacht dat ik er last van had was beslist zeer onplezierig!!

Bedankt en hopenlijk komt het niet terug!!
Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan