Beurs gevoel daar onder :s

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik heb sinds enkele weken een beurs gevoel bij mijn schaambot. Dat is nog niet het ergste, maar het lijkt steeds pijnlijker te worden. Voornamelijk met lopen en fietsen. Net of iemand me een knietje heeft geven.</p><p>Iemand enig idee wat dit kan zijn?</p><p>(Ben nu 34+3 weken)</p><p>X</p>

Heel herkenbaar en heb het nagevraagd!
komt door de indaling. Je kindje zal al in het bekken liggen ?.
ik ben nu 38 weken en het gevoel is nog niet weggegaan. Denk maar zo, het hoort erbij en onze kleine man komt eraan!

Ook ik.herken het van toen ik zwanger  was.
Indd de indaling

Lijkt net of je zn flinke schop er tegen aan gehad  hebt dat die helemaal blauw aanvoelt en gekneusd 

Vervelend gevoel maar je doet er niks aan

Succes met de laatste  loodjes ?

Ooh serieus! Ik herken wel de steken die hebt zeg maar. Maar heb het idee dat hij nog niet is ingedaald. Af en toe zie ik hem gewoon helemaal draaien ?.
Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het daar van komt.
Kan echt niet wachten tot hij er is haha ?
Heel veel succes nog even met de laatste loodjes♡

[quote quote=10130718]Ooh serieus! Ik herken wel de steken die hebt zeg maar. Maar heb het idee dat hij nog niet is ingedaald. Af en toe zie ik hem gewoon helemaal draaien . Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het daar van komt. Kan echt niet wachten tot hij er is haha  Heel veel succes nog even met de laatste loodjes♡[/quote]

Je baby kan indalen maar hoeft niet persee vast te liggen waardoor hij ook weer een stukje omhoog kan komen. Daardoor zie je hem nog draaien. Toen ze bij mij vast lag had ik het gevoel dat ze er van onderen uitviel ?. Pijn ken ik inderdaad ook. Heel veel succes met de laatste loodjes!

Heel herkenbaar, ben nu 36 weken zwanger en heb hier al enkele weken last van, de pijn wordt (bij mij) helaas alleen maar erger. Voornamelijk met opstaan, van de ene naar de andere zij omdraaien in bed. Ik heb ook bekkenklachten. Volgens de VK en fysio komt de pijn nu voornamelijk doorneen combinatie van de bekkenklachten en het indalen van de baby.
de baby zit al een poos ingedaald en bij mijn controles die wekelijks plaatsvinden bevestigd de vk dat ook steeds. Ze benoemd dat het hoofdje ook vast zit. Ik heb een erg druk kind in de buik en volgens de VK zouden dit de voeten of billen moeten zijn die in mijn bovenbuik wordt gedrukt.

Terug
Bovenaan