Beurs gevoel in me buik?

Hallo dames,

Ik heb even een vraagje of jullie dit ook kennen, sinds gisteren heb ik een wat beurs gevoel in me onderbuik het is een beetje zeurderig pijn net alsof je een flinke stomp hebt gehad in je buik.

Het voeld niet echt alsof het van binnen uit komt maar meer alsof me huid het groeien niet aan kan (moeilijk uit te leggen).

Ook is de kleine beeb ontzettend druk de laatste dagen hij ligt in stuit dus ik krijg ook flinke klappen te voortduren in me onderbuik zal dit er misschien mee te maken hebben????

Ik vindt het niet echt iets urgents om de vk voor te bellen maar vroeg me meer af of meerdere dit hebben of herkennen.

Hoihoi,

Vervelend zeg!
Ik heb niet echt een beurs gevoel in me buik alleen khad van de week wel een keer toen ik wakker werd echt pijn in me ribben gewoon, ik denk toch echt dat het door het trappen van de kleine komt. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen he naar de verloskundige.
Wat betreft dat de kleine zo druk is, heel herkenbaar.. Lijkt steeds erger te worden, terwijl ze toch rustiger aan doen aangezien de ruimte steeds kleiner word..
Nog een paar weekjes!!!

Groetjes Maaike en succes met alles!

Hoi,

Vervelend dat je zo'n naar gevoel in je buik hebt. Als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen hoor, daar zijn ze voor!

Hier is beebje ook erg actief onderin. Misschien dat het ook iets met indalen te maken heeft?
Heb ook het gevoel dat ie steeds tegen de banden aan ligt te duwen, geen fijn gevoel.

En dat beweeglijke herken ik ook wel. Vind het opzich elke keer wel weer fijn om beebje te voelen hoor, net of ie even laat weten dat alles goed gaat.

Liefs Annemarie

Gelukkig zijn de klachten nu weer over, als het terug kwam had ik toch zowieso de vk gebeld, ik denk zelf dat de kleine weer groeispurtje heeft gehad en mijn   buik dus ook dat   ik daar de pijn van had.

Maar gelukkig gaat het nu weer goed.

Hoi!
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde, maar dan juist aan de bovenkant van mijn buik. Een soort beurs gevoel, als een blauwe plek, alleen er is niets te zien. Het voelt ook niet of er van binnen iets mis is, maar het is wel pijnlijk. Ik denk ook dat het te maken heeft met snelle groei, want mijn buik groeit echt explosief...
Nou ja, het is ook niet iets waar ik me zorgen over maak, eerder iets waar ik gewoon last van heb.
Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan