beurs gevoel in onderbuik

Ik heb sinds gister een beurs gevoel in mn onderbuik, alsof je 'te hard genomen bent ofzo,....als je erop druk dan doet het een beetje zeer...zouden het mn darmen zijn of wat?Hopelijk heeft iemand dit welus meer mee gemaakt

Hee meid,

Ik heb er ook sinds een paar dagen last van! Maar goed....ik heb afgelopen maandag m'n eerste IUI gehad dus ik geef dat de schuld, verder weet ik ook niet wat het kan zijn.....

Hoe is het verder met je? Liefs Lynn.

het gaat goed, alleen de angst om het nog een keer mee te maken is groter,...ik ga pas 2 april testen,...als ik het durf,...en dan iser een volle maand voorbij, na de miskraam,....dan moet ik zeker te weten een NIET ZWANGER zien,...of een volle zwanger...of ik ben dan ongesteld,....test in iedergeval niet meer te vroeg!Je leert er wel mee:)xxxxx

hahahaha 'alsof je te hard genomen bent' haha sorry hoor moet er even om lachen.
Het gevoel kan alle kanten op.. ik heb ook erg buikpijn.. en het word bij mij alleen maar erger.. Op het begin was het vooral een opgeblazen gevoel.. (ben nu 7+1)

Wie weet! We gaan duimen:)

hahah, ja ik zit het terug te lezen,...pff schaam,schaam:)Ik wist niet hoe ik het moest beschrijven hahahah...Hoe is het met jou????Gaat echt hard 7 weken en 1 dag,....lekker aan het genieten???Dikke kus Nance

Terug
Bovenaan