Beurs gevoel tijdens menstruatie na bevalling

<p>Hallo,</p><p>7 januari ben ik bevallen van ons eerste kindje en ben afgelopen maand weer begonnen aan de pil. Vandaag voor het eerst ongesteld geworden en ik heb een super beurs en dik gevoel van beneden.. erg vervelend. Dit heb ik voor mijn bevallig nooit gehad als ik ongesteld was.</p><p>Zijn er meer vrouwen die dit aan hun bevalling hebben over gehouden en heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?</p>

Heyhey ik ben in september  bevallen en herken je gevoel .
Ook bij mij voelt het soms  nog beurs aan of is her met vrijen nog pijnlijk 
Het heeft even tijd nodig daar beneden om te helen.
9 maanden zwanger  9 maanden ontzwangeren zeggen ze. 
Het is ook niet niks wat er door heen is gekomen natuurlijk ?

Herken wel wat je bedoelt, ben 6 weken geleden bevallen en nu voor het eerst weer ongesteld en niet zo’n beetje ook. Mijn baarmoeder voelt zelf beetje beurs aan. Ook daar beneden is het niet prettig.  Het zal er denk wel bij horen ?

Hallo allemaal, als de klachten langer dan 12 weken aanhouden zou ik toch langs de ha of bekkenfysio gaan denk ik. 
Ik had het bij plassen en met oefeningen van de bekkenfysio was ik er in drie weken af. 

Bezoekje aan de huisarts kan altijd heb ik ook gedaan maar niks te zien en zij vertelde  mij wat ik hierboven  al vertelde  het heeft echt tijd nodig en het kan niet naar 2 of 3 of 4  maanden al hersteld zijn soms kan het wel een jaar duren vertelde mijn dokter.  Een bevalling is echt een aanslag op je lichaam en de een heeft er meer last van als de ander

Terug
Bovenaan