Beurs gevoel

<p>Vandaag 38 week.</p><p>Al 2 week last van voorweeën en harde buiken, helaas zet het steeds niet door.</p><p>Nu heb ik ook nog een beurs gevoel van onder. </p><p>Ze ligt volledig ingedaald, dus dat zou het dan niet kunnen zijn toch. </p><p>Iemand een idee? </p>

Hoi Cloewja,
Ik ben 37+5 en de kleine ligt ook al ingedaald, dit kan idd een beurs gevoel geven van onder.
En krampen en voorweeën..
Nog heel even en dan is je kleine er ook? 
Groetjes Siska.

Hey
Ik ben nog lang niet zo ver als jij ik ben 29 weken maar ik heb ook zo'n blauwe plekken gevoel en bij mij komt t omdat ik te veel doe. Als in te veel tillen.daardoor span je alles aan en komt er nog meer extra druk op die bekkenbodem te staan volgens mij.en bij jou moet ie al zo'n last dragen natuurlijk....
Vooral rustig aan doen proberen te doen!

Het voelt meer alsof ze zich eruit probeert te drukken soms. 
Van te druk maken kan bijna niet, het enige wat ik nog doe is s'ochtends zoon naar school brengen en s'middags weer ophalen en eten koken ? Verder slaap ik s'ochtends en s'middags hang ik op de bank.
@siskabo liever vandaag dan morgen pfff
Helemaal omdat  Ik steeds vaker zo'n pijn heb in mijn been dat ik echt moet blijven stil staan en vooral niet bewegen.
Fijn been weeën 

Vanmorgen mijn zoon naar schol gebracht en toen ik thuis kwam en van de fiets afstapte onderbroek ineens nat. 
Het rook wel, maar niet naar urine en ook niet echt zoetig vond ik. Ik weet nu dus niet wat het is.
Schone onderbroek aan en verlies nu ook af en toe wat vocht, precies hetzelfde ruikt wel maar kan het niet plaatsen 

@cloewja
Het kan afscheiding zijn, dat wordt ook erg waterig aan het einde van de zwangerschap. Maar kan ook goed zijn dat je vliezen toch gebroken zijn. Zou even overleggen met je verloskundige, zij kunnen heel makkelijk testen of het vruchtwater is. 

Terug
Bovenaan