Beurs van onderen

Hoi sinds 2 dagen voelt het als of het beurs is van onder, wordt al pijnklijker en lopen wordt moeilijker, ook begint me stuitje op te spelen, hebben meer meiden hier last van? En zal het iets te betekenen hebben?

Ja herkenbaar.
Soms voelt het ook alsof alles al "open staat" of dat de baby er erg op drukt.
Kan te maken hebben met t indalen is mij verteld.
Heb helaas geen tips voor je.

Sterkte ermee

Liefs

Als ik het bij mezelf nog lopen kon noemen...als ik meer dan een kwartier op de bank heb gezeten dan kan ik net de ene voet voor de andere krijgen, en hoe later op de dag hoe erger.

Slappe banden en spieren. Let goed op je houding bij het staan, zitten en liggen. Billen naar binnen, heupen kantelen, niet je buik naar voren steken dan vang je het gewicht van je buik beter op.

Tja het is allemaal niet zo lekker, het is zo'n fase bij het indalen,waarschijnlijk wordt het weer een beetje minder als het kindje vast zit.

Hoi,

Hier ook heel herkenbaar. Ook heb ik heel veel last van witvloed. Herkenen jullie dit ook had ik bij mijn zoontje helemaal niet zo erg. Vind dit helemaal niet prettig.

Groetjes

Ik heb niet dat beurse gevoel maar heb sinds een paar dagen wel elke keer flinke steken in mijn vagina zeg maar Heeft dit ook met indalen te maken? Het is misschien al wel mijn 3de maar ik heb geen ervaring met indalen namelijk hahaha...die andere 2 deden dat namelijk pas bij de bevalling

Terug
Bovenaan