Beurs van onderen

Hoi sinds 2 dagen voelt het als of het beurs is van onder, wordt al pijnklijker en lopen wordt moeilijker, ook begint me stuitje op te spelen, hebben meer meiden hier last van? En zal het iets te betekenen hebben?
 
hoe ver ben je ????
Ik had dat ook op het laatste. Bij mij kwam het door het indalen. Zit niet echt lekker en zelfs bij het lopen merkte je het. Met een beetje pech gaat de kleine nog wat leunen tegen je blaas waardoor je die ook de hele dag voelt.
Dat is oa de reden waarom ze zeggen : de laatste loodjes zijn het zwaars.

Het wordt er niet leuker en gemakkelijker op. Maar nog even en dan ben je er vanaf en dan mis je het!!! En als je de kleine in je arme hebt, is het allemaal de moeite waard geweest.

succes
 
Hoi ik ben 35.5 week, ja de verloskundige zij het ook al, door het indalen en dan weegt er natuurlijk een paar kilo op je banden en schaambeen, dus nog ff volhouden, het gaat het best als ik regelmatig van houding verwissel.

Ja als straks de kleine er is mis je het gevoel!
 
ik heb ht nu ook al. ben morgen 20 weken. mijn stuitje speelt heel erg op (heb er ook fysio voor) en ook van onder jeukt het af en toe behoorlijk (vooral sochtends en savonds).
scheren helpt maar 1 dag en dan begint het weer
 
Terug
Bovenaan