beurs

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik heb een vraagje. Sinds een week voelt mijn schaambot (vooral aan de rechterkant) beurs aan. Vooral als ik een tijd heb gezeten voel ik het erg. Eerst dacht ik dat ik me gestoten zou hebben, maar ik weet vrij zeker dat dat niet zo is, boverndien voelt het ook niet pijnlijk als ik er tegenaan duw, ik voel het alleen als ik beweeg. Heeft een van jullie een idee of dit iets met de baby te maken kan hebben? Ik ben vandaag 31 weken zwanger.

Alvast bedankt.
Groetjes Judith

hoi hoi
ik denk dat het beginnende bekkenklachten zijn deze beginnen meestal bij het schaambot je moet dit goed in de gaten houden en het ook aan je vk melden deze hebben vaak tips
succes liefs angela

Hi,

Ben bang dat het inderdaad bekkenklachten zijn. Ik herken de pijn die je beschrijft en heb al sinds de 18de week van mijn zwangerschap last van mijn schaambot, precies wat je zegt: een beurs gevoel. Probeer de spieren rond je bekken (je buikspieren ook) goed aan te spannen als je beweegt of van houding gaat veranderen! En ga anders eens langs en fysio, die kan je misschien in 1 consult goede tips geven!

Succes nog met de laatste loodjes!

MicK78
30 wk

Terug
Bovenaan