bevalings verhaal jolandadylan

halo alemaal duurde wat langer als verwacht maar het was even niet niks zal bij het begin beginen maandag 2 april ging ik slaapen maar van te vooren keek ik altyd in de spiegel naar me buik vond ik mooi zie ik er ineen een soort zak hangen teweijl mijn buik altys heel strak was en had wat steeken denk zal wel over gaan dus ben gewoon gan slaapen smorgens kom mijn moeder en ik laat het haar zien ze zegt je moetnaar zieknhuis ik zeg val wel mee denk maar toch maar even gebelt en mog gelijk koomen daar aan de ctg eerst gekeeken of ik onsluiting had niet dus de ctg was goed maar ze zeidn moest er tot 1 uur aan ligen was inmidels alf 11 steeds kom de zuster kijken toen nog echo was hij nog gedraait ik was toen 37 weekenmaar kreeg steeds meer harde buiken pijn in me rug koomen ze met 5 bine storemen en zegen we gaan het haalen ik huilen want deze eide was zo zwaar voor mij zo veel van julie weeten dus klaar gemaakt voor de keizersnee nu blijkt achteraf dat ik een dreigde placenta loslaating had was nog niet maar dreigde en ze woude geen risco neeme en is hij gelijk gehaalt ales was goed met hem moest aleen een uurtje in de cofeuseu van weegen zijn longetjes om dat hij ineens uit mijn baar moeder is gehaalt was hij geschroken maar dylan doe het nu heel goed en ben leker aan het genieten van hem ben echt verlieft op hem hhahahaahh dit was zo beetje mijn verhaal dus julie snapen dat ik dit ales weer even moest verwerken groetjes jolanda

Wat super voor je anna! Gefeliciteerd.....

gr mama van MD

Ps ik moest wel ff puzzelen om jouw verhaal te lezen.......zal de emotie wel zijn! Heel veel geluk met de kleine!

dag lieve jolande,

heb je verhaal gelezen en voel ontzettend veel met je mee!!!
vindt het een zeer aangrijpend verhaal;   maar nu je kleintje er is denk ik dat je ongeloofelijk gelukkig bent!

wens je veel geluk en prachtige mommenten met je wereldwondertje,   proficiat!!!!

ps:   jij was de enige die op mijn verhaal heeft gereageerd;   vind het wel spijtig dat ik geen       verdere reactie heb gekregen;   dit zou me meer sterken.

wens je nogmaals veel geluk;   want jij verdient dit!!!!!!!!!!

Wat zal je geschrokken zijn meid, gelukkig is alles toch goed.
Nu lekker genieten van je mooie mannetje!!!

Liefs ingeborg
Trotse mama van Melle & Wisse* & a.s. beebje

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Dylan.

Probeer zoveel mogelijk van hem te genieten. Ookal zal het gevoel zo nu en dan dubbel zijn.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe.

Veel liefs Sigrid

quote: mien23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 16:00:30'));

dag lieve jolande,

heb je verhaal gelezen en voel ontzettend veel met je mee!!!
vindt het een zeer aangrijpend verhaal;   maar nu je kleintje er is denk ik dat je ongeloofelijk gelukkig bent!

wens je veel geluk en prachtige mommenten met je wereldwondertje,   proficiat!!!!

ps:   jij was de enige die op mijn verhaal heeft gereageerd;   vind het wel spijtig dat ik geen       verdere reactie heb gekregen;   dit zou me meer sterken.

wens je nogmaals veel geluk;   want jij verdient dit!!!!!!!!!!

ja daar zijn we voor om elkaar te helpen he jamer dat er dan zo weinig reageern liefs jolanda

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 14:12:23'));

Wat super voor je anna! Gefeliciteerd.....

gr mama van MD

Ps ik moest wel ff puzzelen om jouw verhaal te lezen.......zal de emotie wel zijn! Heel veel geluk met de kleine!

ja denk het sorie hihihi jolanda

Terug
Bovenaan