Bevallen 15 april HEFTIG verhaal

Zaterdag hebben ze mij ingeleid. Dat ging beter dan verwacht en na 14 uur weeen had ik nog maar 4 a 5 cm ontsluiting dus toen is het een keizersnede geworden.

Vanaf week 27 zwangerschap dachten wij een meisje te krijgen. Helaas is na geboorte gebleken dat ons kind nog een meisje nog een jongen is. Verder is het een kind met veel aandoeningen. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Er is iets mis met het hart, de longen, skeletbouw en de hersenen misschien. We zijn dan ook dezelfde dag allemaal naar utrecht verhuisd. Mijn kind wordt volledig onderzocht en goed in de gaten gehouden. Woensdag weten we pas of we een dochter of zoon hebben. Het is echt een achtbaan waar we in terecht zijn gekomen. Ik blijf zelf nog in het ziekenhuis tot woensdag of zo, vanwege de wond en herstel na een keizersnede. Daarna slapen mijn man en ik in het ronald mc donald huis. Met mij gaat het verder allemaal goed maar het is niet niks wat ik allemaal te horen heb gekregen.

Ik wil jullie niet bang maken maar ik zit echt niet op een roze wolk. Geniet nog even van jullie zwangerschap en ik hoop voor iedereen dat jullie straks een gezond kindje op de wereld zetten.

Liefs Jojanneke

mijn hemel. ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. ik wens jullie een heleboel sterkte en hoop dat dit een goede afloop kan hebben. Hebben ze zitten slapen tijdens de 20 weken echo? het spijt me echt.

jezus ben der gewoon stil van ...................sterkte ik hoop dat alles goed komt .
meer als sterkte wensen kan ik niet .............

ooooooooohhhhh dat meen je niet.........wat erg zeg!! ik weet ook echt niet wat ik moet zeggen, hebben ze idd zitten slapen tijdens de 20 weken echo. jeetje hee, heel veel sterkte toegewenst .......

Jeetje wat heftig!!! Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie snel wat positiefs te horen krijgen. En anders nieuws dat voor jullie het een en ander duidelijk word!!

Sterkte!!!

Liefs Ilse

Jeeetje wat erg zeg! Heel raar dat ze dit niet gezien hebben en gehoord... Ik hoop dat je zelf ook snel op knapt en dat je snel weet.of t een jongen of meisje is.... Echt heel veel sterkte in deze lastige tijd!

Liefs kim

Meid, wat een verschrikkelijk verhaal.
Ik ben van het maart forum en ik ben sinds mijn 20 weken echo bang geweest voor wat er bij jou gebeurd is. Toen ze me vertelde dat het een jongen was vertelde ze erbij..dat het zou kunnen gebeuren dat het ook een meisje zou zijn met een aandoening tussen haar beentjes. Ik was me kapot geschrokken. Wist niet dat dat echt zou kunnen en weet nog dat ik dacht hoe vaak zal dat nou voorkomen?
En nou lees ik jouw verhaal....wat verschrikkelijk...ik zit met tranen in mijn ogen...

Ik wens jullie alle sterkte van de wereld en heel veel kracht om hiermee om te gaan. En voor de kleine heel veel kracht om er helemaal gezond uit te komen! Ik hoop dat ze gauw jullie kindje kunnen helpen met alle complicaties en dat jullie gauw met jullie kindje naar huis mogen!

Sterkte !

Liefs, Marit

Terug
Bovenaan