bevallen en dan...help wat moet ik aan!!

Hi dames,

Ben benieuwd hoe jullie dat doen na de bevalling: nog een tijdje je positiekleidng aan of zijn jullie zo gelukkig dat je na een aantal dagen alweer in je oude kleding past??
Ik had zo zat van mn positiekleding dat ik 'voor nood' wat dingetjes bij H&M in de opruiming heb gekocht..

Hoe doen jullie dat?

Liefs, Marcia mv Puck en Sjors

Hallo Marcia,

nou ik loop nog steeds met zo'n dikke buik rond (ben nog niet bevallen)
Ik hoop mijn eigen kleding vlot na de bevalling weer aan te kunnen. Bij deze zwangerschap is alleen mijn buik gegroeid ( en ben zo'n 10 kilo aangekomen) bij mijn 1e zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen en toen kwam ik overal aan, en heeft het even geduurt voordag mijn eigen kleding weer mooi zat, toen heb ik inderdaad ook maar wat kleding in de uitverkoop gekocht. Ik zal toen alleen met 1 probleem, een spijkerbroek!! Wat een drama een een spijkerbroek te kopen na je bevalling!!

Groetjes Anne
mv Levi en ??? 2 dagen overtijd!!!

grote problemen inderdaad!

Ik ben vorige week bevallen, was ruim 20 kilo (misschien wel 24 denk ik!) aangekomen, waarvan ik nu weer 10 kwijt ben. Pas dus mn oude kleding ook nog niet.
Ik had niet veel positiekleding maar vooral wat wijdere shirts. Die doe ik nu nog wel aan.
Ik ben het wel bijna zat. Dus verwacht binnenkort toch even voor wat nieuws te gaan kijken. qua broeken moet ik echt ook wat nieuws, want de positiebroeken pas ik niet meer en om elke dag in dezelfde rok te gaan lopen!

Groetjes

Nou kan me wel voorstellen dat je de positiekleding zat bent hoor! Dat had ik ook wel.

Ik was voor ik zwanger werd een hoop afgevallen maar de grotere maten had ik nog niet weggegooid. Dat komt nu mooi van pas, die broeken zitten nu wel lekker op mijn buik. Maar ik merk wel dat het hard gaat en ik verwacht wel dat ik over een paar weken weer helemaal in mijn gewone kleren kan.

Een aantal jaar geleden ben ik heel veel afgevallen, 20 kilo, en al mijn kleren van toen heb ik bewaard. Na de bevalling van mijn eerste zoontje kwamen deze kleren goed van pas, 25 kilo aangekomen.  Uiteindelijk heb ik ook wel wat nieuwe kleren gekocht, omdat ze wel wat verouderd waren en ik weer zin had in iets nieuws. Tijdens mijn tweede zwangerschap ben ik maar 5,5 kilo aangekomen en een week na de bevalling liep ik alweer in mijn oude kleren rond.Gelukkig voor mij dit keer niet het dilemma van wat moet ik aan, maar ik herken het wel.

Heey meiden,
Ik was een week na de bevalling weer op oud gewicht... wat echter niet wil zeggen dat ik mijn kleding ook weer pas.  Ik had gelukkig nog wat kleding van een dikkere periode zeg maar  maar dat zijn maar 2 broeken en mijn positiekleding zakt van mijn kont. Drama!! Binnenshuis loop ik in joggingpak en naar buiten tja 1 van beide broeken dan maar. Gelukkig pas ik van boven wel weer het meeste. Heb echt een rare buik nu!! Hoop dat ik snel weer kan gaan sporten om alles een beetje te fatsoeneren.

Groetjes Macka

ik herken het ook erg!
de kleine Louise is nu 4 weken. zwangerschapskleren kunnen echt niet meer, maar mijn eigen kleren pas ik nog voor geen meter. moet er eerst nog bijna 5 kg vanaf. Elke dag kijk ik weer hoopvol naar die weegschaal. maar helaas, er gaat geen gram uit zichzelf vanaf. Lijnen mag niet ivm de borstvoeding zegt men. Sporten kan nog niet ivm de keizersnee. En shoppen heb ik eigenlijk bar weinig zin in met die kleine. Via internet kopen is lastig omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maat nu is. Hoe doen jullie dit? hebben jullie wel zin om te gaan winkelen en allerlei kleren te gaan passen?
paulien

Hoi.

Ik was voor de bevalling nog steeds 1 kilo lichter als toen ik zwanger werd. Ik ben in totaal nu 12 kilo kwijt. Ik heb dus een ander probleem. Mijn kleding is te groot! Vooral mijn broeken zakken erg af. Nu is dat geen probleem want ik ben toch veel te zwaar dus het afvallen is een mooie bijkomstigheid.
Ik had gehoopt om met de borstvoeding nog meer af te vallen maar helaas is de borstvoeding niet gelukt.

Groetjes Minke

Terug
Bovenaan