bevallen en verhuizen...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Raar, maar ik heb vaag zo'n idee dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn. Maar dan heb ik wle een klein probleempje denk ik. Mijn mannetje zegt, we redden het wel als het zo is en we vinden er wel wat op... Wat is nu het geval? We hebben vrij plotseling een ander huis gekocht, nieuwbouw en... de oplevering is december of januari...

Dubbel spannend nu dus... Ik hoop natuurlijk erg op een zwangerschap, na zo'n 7-8 maanden proberen...

Hoi,

Ik begrijp precies hoe je je voelt!!
We wilden eigenlijk al een poosje verhuizen naar een andere woonplaats.
Helaas waren de huizen waar we ons voor ingeschreven hadden allemaal verkocht...maar toen kwam toch het bericht van de makelaar dat er onverwacht een woning vrij was!
En toen ging het heel snel...We hebben ons oude huis  te koop gezet en binnen 3!! dagen was het verkocht..We moeten er nu in september uit en ons nieuwe huis wordt pas in januari/maart volgend jaar opgeleverd...Best lastig dus...ik zie mezelf nog niet zo zitten met een baby in een stacaravan..maar mijn man zegt ook dat het dan allemaal best wel goed zal komen...dus daar vertrouw ik dan maar op...
En aan de andere kant...zijn al 8 maanden aan het proberen...dus het kan nog best even duren..(al hoop ik natuurlijk van niet)

Groetjes Espritxx

Hoi hoi,

Wij hebben ook een nieuwbouw huis gekocht 2 jaar geleden. De bouw ging zo snel bij ons, en ik was op dat moment zwanger. Het huis werd 25 april opgeleverd, ik was 30 april uitgerekend. Onze dochter is 9 mei geboren en 19 mei zijn we verhuisd. Het was een hele opgave, met name voor mijn man en de mensen die ons geholpen hebben. Maar het is allemaal goed gekomen. Ik zelf heb er niet veel van meegekregen, op de dag van de verhuizing ben ik met onze dochter bij mijn ouders gaan slapen. Het was een drukke tijd, maar het is allemaal op z'n pootjes terecht gekomen.

Groetjes Yvette

Hallo meiden,

Wij gaan een nieuw huis bouwen nadat we de vergunning rond hebben in juli/ augustus, dus als ik nu zwanger wordt is het ook nog spannend. Maar ik vind wel dat er anders altijd wel iets is waar je met bezig bent en meestal komt alles wel op zijn pootjes terecht. In je leven moeten altijd uitdagingen zijn anders is het ook maar saai, toch?

Groetjes Yvonne

Ha meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het heel spannend nu, volgende week NOD, dus het kan allemaal samen gaan vallen, of als ik ongi wordt dan hebben we alweer een maandje speling...

Ik denk ook wel dat het goed zal komen hoor, maar ja hoe regel je het dan allemaal? Dan denk ik dat in het ziekenhuis bevallen wel het fijnste is misschien? Een half leeg huis, of tussen de dozen lijkt me ook niet erg prettig??

Even afwachten maar of het deze maand raak is.

Terug
Bovenaan