Bevallen in bad...

Hallo Allemaal!!

Ik wil graag van jullie horen of je ervaring hebt met bevallen in bad, en dan bedoel ik dus een officiel bad he, niet per ongeluk thuis in de badkuip, hihi ;)

De bevallind van de 2e was redelijk snel en de weeen waren behoorlijk heftig, en op de een of andere wijze zie ik nu een beetje tegen de bevalling op.
We denken er overna om nu een bad bevalling te doen maar willen graag ervaringen horen...

Alvast bedankt!!!

liefs Gerrie
.

Ik heb geen ervaring, maar hoe staat je verloskundige hier tegenover?
Daar wordt het werk wel veel zwaarder voor en veel verloskundigen doen het daarom ook niet.

Ik moet hier sowieso in t ZH bevallen, en die hebben hier ALLE mogelijkheden, super goed uitgeruste afdeling wbt bevallen(ik woon in buitenland).Bij de 2e werd het me aangeboden maar zag ik t niet zitten.Nu dus wel..k Moet donderdag toch voor kontrolle naar t ZH dus dan overleg ik wel ter plaatse ;) Dankje

hoi

het leek me altijd leuk als we een derde kregen om in bad te bevallen alleen kan het niet ik moet in het ziekenhuis bevallen en hier hebben ze het niet zo lux jammer genoeg maar lijkt me wel leuk

groetjes tamjoh

Beste Gerrie,

Ik ben 12 dagen geleden (thuis) in bad bevallen en ik zou het absoluut iedereen aanraden. Het was mijn eerste kindje en ik kijk nu al uit naar de volgende bevalling (in bad!)