Bevallen in een Bevalbad

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">als het allemaal kan dan wil ik graag thuis bevallen. Nu lees ik erg veel positieve berichten over bevallen in een beval bad. Dit lijkt me erg fijn.</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Zijn er mama’s die hier ervaring mee hebben? Zo ja, dan hoor ik ze graag!</span></p><p> </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">groeten.</span></p>

Jep, hier sinds een aantal weken geleden ervaring mee en zou het iedereen aanraden.
hoor van degene die er bij waren dat zodra ik in bad stapte  ik zichtbaar ontspande. Dit heb ik zelf ook zo ervaren en heb geen noemenswaardige pijn gehad wat ik wel had toen ik kort op bed heb gelegen. 

Mijn ervaring (feb 2018) is iets anders dan bovenstaande. Ik ging in het bad op 3 cm ontsluiting, maar in de hoop de ontspanning te vinden kreeg ik torenhoge koorts door het warme water dus er weer uit. Ze hadden het erg warm gemaakt, maar bij de 2e x erin werd ik zo naar van de hitte dat ik moest overgeven. Ging er na 5 min uit en heb alle weeen tot aan de persfase op bed opgevangen. Tijdens de persfase er weer in, met nu iets minder heet water en dat was heel fijn. Ik leunde tegen mijn partner die achter me zat en kon zo mijn benen tegen de badrand zetten om voldoende kracht te zetten. (was in ziekenhuis, dus geen flexibel thuisbad) Persen duurde zo'n 20 minuutjes. Vooral dat onze zoon zo rustig werd geboren, ondanks een navelstreng om het nekje, was heerlijk. In feb uitgerekend van nr 2 en wil weer het bad in.

Terug
Bovenaan