Bevallen in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi Ik moet dus bevallen in een ziekenhuis dat hier 2 uur rijden vandaan is en ze kunnen nog niet zeggen of het een natuurlijke of een keizersnee wordt. Weet iemand hoe dat dan gaat. Of je dan op een bepaalde datum ingeleid wordt. en of deze datum eerder is dan dan je uitgerekende datum en is dat ook zo bij een keizersnee?

Ben de onzekerheid zat en het duurt zeker nog anderhalve week minimaal voordat ik meer krijg te horen. Misschien weet iemand van hier een antwoordt.

Groetjes Naatje( 31+5)

hoi hoi

nou ik moet ook bevallen in het ziekenhuis een natuurlijke bevalling
wij hebben een datum afgesproken en dat is voor de uitgerekende datum
wij moeten die ochtend bellen of er plek is maar vooraf gaan ze nog kijken
hoe mijn baarmoedermond eruit ziet   als hij al rijp is gaan ze me aan het infuus leggen
wee opwekkers   vliezen breken  is hij nog niet rijp dan krijg inwendige medicijnen
om het te rijpen maar dat kan dan ongeveer 4 dagen duren ligt helemaal aan je lichaam
dus dit is zo'n beetje wat ik je kan vertellen
sterkte gr liza 36 wk 2 dgn

Liza,

dat rijpen van de baarmoedermond kan nog wel veel langer duren dan die 4 dagen.

Ik hoop voor je dat het sneller gaat, maar bij mij duurde het vanaf de eerste poging tot rijpen tot en met het uiteindelijk bevallen 9 dagen. En toen moest mijn meisje met een spoedkeizesnede gehaald worden.

Succes

Miep

hoi

ik ben met mijn dochter   ingeleid   was 42,5 weken zwanger, begon op vrijdag   met een gel die ingebracht werd
zaterdags een balonnetje
zondags mocht ik naar huis omdat ze niks meer mochten doen inverband   met je lichaam  
maandag terug   in het ziekenhuis   weer medicijnen

dinsdags   me vliezen kunnen breken   en infuus gehad en   baby inwendig met van die draden   in de gaten gehouden en   dat begon om kwart voor negen en ff over half vier was ze der met de vacuumpomp , de tweede is raazend snel gegaan zonder medicatie hahahaahahah , de dag voordat ik ingeleid zou worden   met 42 weken dacht de uk ik kom zelf wel   en die was er in 1 uur en 3 kwartier       , nu ben ik 3 oktober uitgerekent van de derde en gaan ze de 29ste kijken of hij/zij ingedaald is zoniet   dan horen we hoe en wat nu verder of ze het gaan draaien of dat er een andere reden voor is ,   dus ben benieuwd

artsen zijn er niet happig op om het kind zonder medice reden eerder te laten komen  

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen.
Ik woon in brabant, maar moet naar rotterdam.
Ik hoef pas te komen als ik de eerste weeen heb of als mijn vliezen zijn gebroken.
Ik zie het dus ook niet echt zitten om nog een uur met weeen rond te rijden, maar dat komt dan wel.
Hier tot nu toe dus geen afgesproken dag, maar dat zou nog elk moment kunnen veranderen.
Als mijn toestand zo blijft, mag het natuurlijk komen, want dat hebben ze het liefste in het zh.
Ikzelf wil eigenlijk ook geen keizersnede. Laat het maar mooi op de natuurlijke manier komen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Liefs Alma

Terug
Bovenaan