Bevallen in winterkou romantisch?

Wat een prachtig uitzicht heb ik vanaf de bank in mijn woonkamer. Door de glazen achterpui zie ik een mooi winterlandschap; mijn eigen tuin bedekt met een laagje sneeuw. En het dwarrelt weer...

Gek idee om na twee keer in een hittegolf nu misschien wel te gaan bevallen als er sneeuw ligt buiten. Een tikkeltje romantisch? Terwijl ik heus wel weet dat bevallen niet romantisch is!

Krabben als je met weeen naar het ziekenhuis moet en dan glibberend met de auto zo snel mogelijk het ziekenhuis bereiken is niet echt mijn toppunt van romantiek ;-)
Maar misschien bekijk ik het iets te pessimistisch...

hahaha...ook ik liep gister heerlijk met mijn mannen door de sneeuw en hoe prachtig en tikkeltje romantisch ik het ook vindt Voor de naderende bevaling vindt ik het alles behalve dat
Nee doe mij maar liever bevallen tijdens hitte golven

Gisteren liep ik met mijn jongste door de sneeuw en heb er enorm van genoten. Ik houd echt van de winter heerlijk!! Voor wat betreft de bevalling lig ik toch liever in de winter in mijn kraambedje dan met 30 graden. Lekker de gordijnen dicht en een kop warme choco op het nachtkastje :)

he dames,

ik moet zeggen dat ik het ook prettiger vind om nu in het kraambed te liggen. de vorige keer was 30 graden en dan heb je het zelf al zo warm!!! je plakt aan alle kanten, knuffelen met je baby is er niet echt bij anders worden ze te warm. nu is het echt heerlijk, mijn kleine meissie ligt op mijn borst te slapen, mijn grote meissie kruipt er lekker bij dan kijken we samen club van sinterklaas. echt genieten.

Liefs

Hoi Dames,

Sanne als ik jou zo hoor krijg ik er ook al helemaal zin in.
Ik vind het er buiten wel prachtig uitzien zo, maar ben geen held om er met de auto doorheen te moeten. Ik hoop dat als ik moet bevallen er niet zoveel sneeuw ligt of ijsel.
Ik vind het wel een gezellig idee om straks met de kleine lekker binnen te zitten en lekker bij de kerstboom.
Maar mijn zoontje is van april en wat ik daar echt het voordeel van vond dat we lekker buiten konden gaan wandelen en met mijn verlof ging ik toen lekker de zomer in.

Groetjes

Haha, ik was vannacht toch blij dat we niet naar het ziekenhuis hoefde, maar dat het thuis lukte met die sneeuw.

De winterkou heeft zo z'n nadelen, maar de gezelligheid in huis die deze tijd met zich meebrengt is ook erg fijn.
Maar ik hoop ook niet naar het ziekenhuis te moeten.

Terug
Bovenaan