Bevallen met 27/28 wk?

ik heb laatst een bloeding gehad. en ik hoor van heel veel mensen dat als ze een bloeding hebben gehad het kind vaak met 27 wk al kan komen. ik ben nu heel bang dat dit mij gebeurd, of nog eerder ( ben nu 24 wk)
heeft iemand ook een bloeding gehad? en eerder ,moeten bevallen?

Hoi,
Dat heb ik niet eerder gehoord hoor, denk als daar een hele hoge kans op was dat je vk of gyneacoloog je dat verteld zou hebben.
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar de bloeding was, maar een bloeding komt toch regelmatig voor! En kan gewoon heel onschuldig zijn.
Bel even met je vk/gyneacoloog dan kun je je zorgen even bespreken!
Liefs MJ

Een vriendin van mij heeft haar hele eerste zwangerschap lang kleinere en grotere bloedingen gehad. Soms ook opgenomen geweest.
Uiteindelijk is de bevalling met 42 weken ingeleid...

Ik zou je ongerustheid gewoon bespreken met je verloskundige en/of gynaecoloog. Stel je voor dat je je voor niets ongerust zit te maken!

Sterkte en succes!

Dat ligt natuurlijk ook aan de reden van de bloeding. Maar voor zulke specifieke vragen moet je echt bij je vk of gyn. zijn. Die weet of je een verhoogd risico hebt. En wat je zelf kan doen om het te voorkomen (mocht dat mogelijk zijn).

Ik heb met 23 weken een bleoding gehad. Kwam door de placenta die tegen de baarmoedermond aanzat.
Ik heb de VK er nooit over gehoord dat ik eerder zou moeten bevallen. Zolang je baby het binnen nog goed maakt, laten zie die zo lang mogelijk zitten hoor.
En je verloskundige of gynaecoloog kan je vast meer info geven!

Inmiddels is de placenta omhooggeschoven (ben nu 34 weken) en heb ik ook geen bloeding meer gehad. Ik Mag zelfs thuis bevallen, daar was eerder geen sprake van.

hallo,

ik kreeg met de 28 weken bloedingen en de weeen begonnen, ik heb 1 week in het sopfhia(rotterdam) gezeten(als dat gebeurd (DOE MEE AAN HET APOSTEL ONDERZOEK) erg belangrijk, en daarna een week thuis en daarna 1 week in veldhoven,, ik ben met de 31 weken uiteindelijk bevallen,

ik wil dus zeggen als het gebeurd dan gebeuerd het jouw kindje voelt nu ook jouw angst probeer rustig en ontspannen te blijven,, dan komt het allemaal goed,

trouwens mijn zoontje is dan 2 maanden te vroeg geboren maar echt hij heeft nu alles ingehaald en is een gezond ondernemend mannetje van 9 maanden

Terug
Bovenaan