Bevallen met bekkeninstabiliteit

Hallo allemaal,ik ben nu bijna 29 weken zwanger, en zit al vanaf week 20 thuis met bekkeninstabiliteit.
Ik kan slecht lopen, en heb ook veel pijn. Nu de bevalling dichterbij komt, zie ik er erg tegen op! Ik denk namelijk dat ik helemaal niet zo lang kan liggen, en al helemaal niet met mijn benen omhoog.. Iemand ervaring hier mee? Ik hoor het heel graag!!

Op het moment dat het zover is ben je met zulke andere dingen bezig. Kon zelf aan het einde vd zwangerschap niets meer maar heb hier gek genoeg tijdens de bevalling niets hiervan gemerkt. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en dan heb je beensteunen.
Verder hielp bekkenfysiotherapie me qua pijnbestrijding wat

Ik zat ook zo snel thuis met 27 weken ongeveer.. nu na mijn bevalling nog steeds pijn.
Ik zag er ook tegenop alleen heb ik een keizersnede gehad vandaar dat ik je niet kan helpen..
Maar komt vast goed meid!

Klopt inderdaad dat je lijf na de tijd ook nog tijd nodig heeft om te herstellen. Blijf vooral ook na de bevalling naar de fysio gaan. Heeft bij mij goed geholpen om ook weer te herstellen. Ben inmiddels 9weken verder en heb zo af en toe nog last als ik moe wordt maar verder niet echt meer.
Succes en komt allemaal wel goed

Terug
Bovenaan