bevallen na een totaal ruptuur!!

hoi mama;s

ben voor de tweede keer zwanger, ik heb al een dochter van 4.
helaas heb ik een totaal ruptuur gehad, die gelukkig goed genezen is.

mijn verloskundige vind dat ik gewoon kan bevallen.
nu beging ik wel een beetje zorgelijk te worden!
stel dat ik weer open lig en geopereerd moet worden en nog een jaar bekkenfysio moet omdat ik mn plas niet kon inhouden.

nu is alles eindelijk weer goed.

wat vinden jullie, op haar advies in gaan of me verder laten informeren voor bv een keizersnee???

heeft iemand ervaring?

groetjes dion
 
Als ik jou verhaal zo lees, zou ik eens informeren naar een keizersnede.. Normaal bevallen kan volgens jou verloskundige, maar JIJ moet het doen en zit vervolgens met de gevolgen ervan...!
Denk er goed over na, zeker omdat je straks 2 kindjes hebt die je hard nodig hebben, kan het lastig zijn dat je een jaar moet 'revalideren' van je bevalling...
 
Hoi,

Ik heb ook bij de eerste een totaal ruptuur gehad en heb gekozen bij de 2de voor een keizersnede...meid het was een verademing voor mij! Ik ben nu zwanger van de 3de een ook dit keer wordt het een geplande keizersnede, ik was vorige keer na 4 weken weer fit als een hoentje en de ingreep viel echt super mee.

Liefs Elain
 
Ik had bij mijn oudste ook een totaal ruptuur en bij de 2e bevalling werd afgesproken dat ik een flinke knip kreeg. Ben gewoon thuis bevallen en had daar ook een goed gevoel bij.
Nu ben ik 38 weken zwanger van de derde en nu weer afgesproken dat ik een knip krijg. Ook ga ik weer thuis bevallen.
Een keizersnede is bij mij nooit over gesproken. Maar je moet er een goed gevoel bij hebben.
Succes.
 
Hoi, Mijn zus is in december bevallen van de 2e ook met een totaal ruptuur, en toen is meteen gezegt dat de volgende een keizersnee zou gaan worden, vraag het nog eens na en zeg dat je erg twijfeld.
succes.
 
Terug
Bovenaan