Bevallen na keizersnee

Hallo allemaal,

Ik heb ruim 3 jaar geleden een keizersnee gehad en ben nu 37 weken zwanger van de 2e.
Maar mijn vraag is wanneer je naar het ziekenhuis moet, zodra de eerste weeen zich aandienen of moet je ze eerst een periode thuis opvangen, zodra je vliezen breken? Ik ben sinds vorige week onder controle bij de gynaecoloog en zou het hem kunnen vragen maar die controles daar gaan allemaal zo snel dat ik al buiten sta voordat ik het in de gaten heb en dus mijn vraag niet heb kunnen stellen. misschien dat een van jullie het weten.

Alvast bedankt voor jullie reacties

liefs

hoi,

Bij mij is het al 4 jaar geleden dat ik een keizersnede heb gehad en   ik ben nu 37 weken zwanger. Vandaag had ik mijn laatste controle en volgende week wordt het weer gehaald. Maar dat wil niet zeggen dat het nog spontaan kan komen. Ik heb een briefje meegekregen dat ik de polikliniek moet bellen als:
Ik vruchtwater verlies
Ik om de 5 minuten weeen heb
bloedverlies/slijmerig krijg
Dan vertellen ze je wat je moet doen.
Dus dit zijn mijn uitgangspunten..
Voor jou veel succes met de laatste loodjes.. Enne weet dat het niet voor altijd blijft zitten. HAAHAA

groetjes Therablondi

Kijk daar heb ik tenminste wat aan.

Ik heb het hier genoteerd en bel ze maar zodra er wat gebeurd wat op het lijstje staat.
De vorige keer had ik meconium in het vruchtwater zitten en toen ging het nog allemaal via de verloskundige maar nu moet ik naar het ziekenhuis.

Bedankt voor je informatie en jij succes volgende week en geniet van je kraamtijd.

Liefs

Kijk daar heb ik tenminste wat aan.

Ik heb het hier genoteerd en bel ze maar zodra er wat gebeurd wat op het lijstje staat.
De vorige keer had ik meconium in het vruchtwater zitten en toen ging het nog allemaal via de verloskundige maar nu moet ik naar het ziekenhuis.

Bedankt voor je informatie en jij succes volgende week en geniet van je kraamtijd.

Liefs

Terug
Bovenaan