bevallen rond eind aug. begin sept2007?

A

Anoniem

Guest
hallo!!

ik vind het erg leuk om op forums te kletsen maar heb het idee dat ik maar weinig reacties krijg, haha.

het lijkt me leuk om hier te praten met moeders die een beetje rond dezelfde bevallingsdatum zitten.

ik zal eerst eens iets vertellen over mezlf:
ik ben joke en heb 2 kindjes en een stiefdochter.
mijn kindjes zijn 7 maanden en bijna 3.
mijn stiefdochter is bijna 4.

nu is elk kindje anders en dat merk ik met de jongste.
lijkt me leuk om wat dingen uit te wisselen met julli!

hoop dat jullie dit een leuk idee vinden!!

groetjes joke

Hoi Joke,
welkom op het zomer forum. Mijn dochter is geboren op 22-06-2007 dus niet eind aug. begin sept. maar je kunt op dit forum altijd je vragen en/of opmerkingen kwijt hoor er zijn altijd mensen die reageren is mijn ervaring. Je kunt trouwens ook nog even rondneuzen op het najaarsforum dat is voor moeders met kindjes die zijn geboren in september. (& okt en nov.)

Nou de groetjes en veel plezier hier,
Sonja.

Hoi Joke,

Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben Mariska, moeder van Feline (26 mei 07) en ben zelf 27 jaar.
We kletsen hier niet specifiek in groepjes op leeftijd van het kind, we kletsen met iedereen. Als je iets plaatst wordt er altijd wel op gereageerd, wezijn best wel actief hier.

groetjes Mariska

Hoi,

Ik ben een moeder van een dochter die geboren is op 27 augustus. Nova is dus nu precies zeven maanden oud. Ik reageer niet veel, maar ben vooral iemand die meeleest.

gr. Christa

Hoi Joke

Welkom hier!!!!
wat al is gezegt we kletsen hier met iedereen en er zit geen leeftijd aan gebonden.
Vind het altijd erg handig dat hier moeders zijn die de kindjes iets ouder hebben, zij hebben de fases en sprongetjes al achter de rug en hebben vaak goede tips.

Groetjes Naomi
(mv Maud 29-07-07)

hoi hoi allemaal,

ik ben 29 augustus 2007 bevallen van een zoon hij heet ryan...
nu was ik wel benieuwd hoe groot en zwaar jullie kindjes zijn...
ryan is nu 66cm en 8300 gram...

Hoi allemaal,

Ik vind dit forum ook vooral prettig omdat er ook mensen tussen zitten met iets oudere baby's. Het is altijd fijn om te lezen, dat je eigen baby niet anders is dan andere.

Nova was 3800 gr en 51 cm bij geboorte. Vorige maand (dus bij 61/2 maand) was ze 8880 gr en 70 cm.

gr. Christa

Onze zoon is van 3 september. Hij woog bij de geboorte 3515 gram en was 50 cm en nu is hij 67 cm en 7400 gram!

Erg leuk dit forum!! Ik lees er voornamelijk op. En soms reageer ik, en ik vind het heeeeeeeeeeel fijn en handig om af en toe een vraag te plaatsen aan de ervaren mama's!

Terug
Bovenaan