bevallen van daan

hallo allemaal ,

ik heb al eerder een topic gepost .

afgelopen 5 juni zijn wij de trotse ouders geworden van daan .

4 juni kreeg ik spontane weeen ik was toen 37,2 dagen zwanger na de vk gebelt te hebben kwam ze smiddags langs toen had ik 2/3 cm dus afwachten .
savonds bleef de weeen toch doorgaan dus weer de vk bellen . maar naar het ziekenhuis
(zou sowieso polikinis bevallen) bleek toen op 3 cm te zitten dus in het ziekenhuis maar wachten de weeen gingen door maar waren niet krachtig genoeg . half 9 savonds waren we al in het zieknhuis de vk besloot om half 3 snachts mijn vliezen te breken met de hoop dat het zou doorzetten en ipv stopte de weeen . zo heb ik er tot smorgens gelegen toen zijn we overgedragen aan het ziekenhuis toen werdt ik ingeleid dat was om half 9 smorgens met krap 4 cm om 9.52 is daan geboren met maar 3 min. persen dus een lancering.

daan is geboren met een lipspleet en een gehemeltespleet . meneer is nu bijna 2 weken uit en hij doet het zo goed . wij zijn helemaal verliefd op hem . ik was altijd bang voor de reacties van anderen maar loop nu zo trots als een pauw achter de kinderwagen.

dit was mijn verhaal groetjes sieuwke

Gefeliciteerd ik ben nu nog zwanger en wij weten ook al dat ons meisje een dubbele lip, kaak en gehemelte spleet heeft begin nu ook wel een beetje bang te worden. Ik ben bijna 32 weken zwanger. Morgen komt het schisisteam dus ben benieuwd. Wistten jullie het al van te voren?

Groetjes Esther

hoi esther ,

Ja wij wisten het met de 20 week echo .
ze hebben alleen het lipje maar kunnen zien en daan zijn kaak en verhemelte zagen ze pas na de bevalling.

hoe was het gesprek met het schisisteam ? ben je wat wijzer geworden . ik snap je angst . ik dacht dat ik daar geen last van had maar besefte dat na de bevalling pas ik daaar wel last van heb gehad.

wij zitten bijhet schisisteam friesland en onze klein man heeft zoals het nu lijkt 18 september zijn eerste operatie . ik vind dat persoonlijk erg spannend.

wil je meer weten kun je me altijd mailen.
oja daan heeft een enkele lipspleet

groetjes sieuwke

Terug
Bovenaan