Bevallen van een prachtige dochter.

Hallo meiden,

na 7 dagen overtijd te zijn is ze sochtends om 5:42 op 17 mei geboren. Ze heet Nikisha en ze heeft een koppie met donkere haartjes. (andere 2 waren blond en bijna geen haar) Had snachts voor de zoveelste keer last van harde buiken. Af en toe werd ik er wakker van en dan viel ik weer in slaap of deed ff een plasje denkende dat het aan een volle blaas lag. Tot die harde buiken zoveel pijn gingen doen dat ik ze weg moest puffen. Toch was ik nog onzeker om de huisartenpost te bellen voor het gewoon nog harde buiken waren. Toch maar even bellen en de arts kwam even kijken. Had ik al 8 cm ontsluiting. Kinderen wegbrengen en op naar het ziekenhuis. Om 5 uur in de ochtend kwamen we aan en 42 minuten later is ze geboren. Het ging allemaal vrij vlot en goed en een paar uur later zat ik alweer thuis op de bank! Kindje uitpersen blijft een akelig iets. Zeker wanneer je even in moet houden omdat het kindje zich moet draaien en als je dan door zou persen scheur je diep in zeggen ze. Toen ze er eenmaal uitfloepte was ik alle pijn vergeten natuurlijk en lag ze zo zacht en warm op me buik. Ik kon het niet geloven wat een wonder. Een echt mensje 9 maanden in me buik gegroeid en geleefd en ligt nu zo bij me wauw!!! We genieten er zo van.

Hoe gaat het met jullie die op het einde lopen? Nog meer bevallen?

Groetjes Sanne
 
Oh Wauw meid, super gefeliciteerd!!!! ik ben jaloers ;)
Ik nu 39 weken en spuugzat haha.
Geniet van je meisje samen met je mooie gezinnetje en echt super fijn om te horen dat ze er eindelijk is.

Liefs
 
Aah, ik krijg vlinders in me buik als ik jullie verhalen zo hoor. Wat geweldig! Gefeliciteerd met je mooie dochter Nikisha!

Met ons hier gaat z'n gangetje. Nog eventjes en kunnen we ook gaan genieten. *29+4*
Groetjes!
 
kippevel!! geniet van je mooie wondertje! wat een heerlijk gevoel moet dat zijn he..ik ben nog lang niet zo ver dus ik hoef er nog niet naar toe te werken.
Vind bevallen ook best eng..bij de eerste was het een keizersnede en stiekem hoop ik dat deze ook een keizersnede wordt..maar goed aan de andere kant is het natuurlijk mooier als je natuurlijk kunt bevallen.

Liefs Inge
 
Terug
Bovenaan