Bevallen van een sterrenkijkertje

Hallo dames, een hele goedemorgen. Mijn kleintje is een sterrenkijker en ik heb verhalen gelezen en gehoord dat dat echt hele zware bevallingen zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar jullie ervaringen, ben er echt een beetje bang voor om het heel eerlijk te zeggen.

Ik had een heel makkelijke bevalling, in totaal 11 uur geduurd.
Na 3 kwartier persen is mijn zoontje dmv een knip geboren. 
Knip zelf deed geen pijn, hechten daarna ook niet.
De verloskundige was verbaasd dat het een sterrenkijker was.
Iedere bevalling is anders! Laat je niet gek maken door verhalen van anderen.
groetjes Miranda

Mijn eerste was ook een sterrenkijker. Na 10 minuten persen was hij er al. Niet geknipt of gescheurd. De verloskundige had op voorhand aangegeven dat ik moest doen wat zij zou zeggen. Ging perfect.

Mijn eerste was ook een sterrenkijker. Na 10 minuten persen was hij er al. Niet geknipt of gescheurd. De verloskundige had op voorhand aangegeven dat ik moest doen wat zij zou zeggen. Ging perfect.

Mijn 2 zoon was een sterrenkijker.
Mijn weeen begonnen rond 22.00 uur in de avond' en 00.45 lag hij in mijn armen.
15 minuten persen' 3460 gram' en geen verschil met mijn andere 3 bevallingen.
De enige vrouw ervaart een bevalling heftiger als de ander' ongeacht een sterrenkijker of niet.
Dus geen verschil hoor' het schijnt wel dat stuitliggingen heftiger zijn' maar als de baby gewoon met het hoofdje naar beneden ligt is er geen probleem.

Mijn zoontje was ook een sterrenkijker. Bevalling ging heel snel, heb ook maar 15 minuten geperst en toen was hij er al. Wel een knip, maar daar voelde ik niks van. Of bevallen van een sterrenkijker "heftiger" is dan "normaal" bevallen weet ik niet, aangezien ik 1 keer bevallen ben. Maar iedere bevalling is anders en iedere vrouw ervaart het anders, dus laat je niet gek maken! 

Ik ben heel erg blij om dit allemaal te lezen. Want sommige mensen vertellen echt alleen maar horror verhalen, heb er gewoon nachtmerries van pff. Dank je wel:).

Terug
Bovenaan