Bevallen van een zoon Noud!

Haiiiiii

Op 7 September om 02:33u ben ik bevallen van een prachtige zoon Nathanaël-Noud, we noemen hem, Noud! Hij woog 4105 gram en is 52 cm lang.

Super bevalling gehad, binnen drie uurtjes, op het eind pittig, maar het herstel gaat sneller dan bij mijn andere 2 zoontjes. Trots op mijn mannengezin, trotse moeder van 3 zonen!

Noud doet het prima, we genieten volop, en hebben zelfs heerlijk kunnen slapen afgelopen nacht. Afwachten hoe het aankomende nacht gaat verlopen. Succes meiden, als jullie nog moeten bevallen.... je kunt het!

Liefs mammma en Noud!

Gefeliciteerd!! Toevallig dacht ik vanmiddag nog dat je ineens wel erg stil was op het forum haha, maar dit verklaart het dus. Hartstikke fijn dat je een goede bevalling hebt gehad en dat je herstel lijkt te vlotten. Geniet maar van elkaar!!

Gefeliciteerd met de geboorte van julliezoontje! Fijn dat de bevalling zo snel en goed is gegaan en dat je heerlijk kuunt genieten van je mannen gezinnetje:)

Gefeliciteerd, ik dacht net als ButterflyJess al ze is wel stil hahahaha

Geweldig nieuws, snelle bevalling en snel weer opknappen... geniet van je mannetje en de andere mannen natuurlijk!!!

oh dat klinkt als een heerlijke bevalling! Gefeliciteerd, super gedaan en wederom een prachtige naam in het rijtje!
Laat je lekker verwennen door je mannen!
Liefs,mv twee

Terug
Bovenaan