bevallen

Hoi
Ik ben bijna 39 eken zw, en heb al sinds vorige week maandag steeds pijn in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld ben, meestal is dit s`nachts.
VK gebeld en zij dat mijn lichaam zich waarschijnlijk aan het voorbereiden is, ben alleen nu wel heel erg benieuwt hoelang dt nog kan aanhouden voordat de belalling echt doorzet, wie weet hier een antwoord op of is dat bij iedereen weer verschillend.

hoihoi
ik heb er nog helemaal geen verstand van eigenlijk maar ik DENK!!!!dat het misschien wel n goed teken kan zijn en dat het niet lang meer op zich laat wachten hoop natuurlijk voor je dat het zsm gebeurt en dat het dan niet zo warm is
misschien zou je s kunnne uitproberen dat wat verteld word over ananas eten (de kern)of tonic drinken ze zeggen nl dat het de weeen zou kunnne opwekken waneer je lijf er klaar voor is
maar van de andere kant ik heb net een artikel gelezen op deze site dat de bevalling pas begint waneer je kindje een soort van "brainwave"(hihi) krijgt en het dus van hem of haar afhangelijk is
eigenlijk gaat t niet om je vraag maar misschien heb je er wel iets aan en als je dat met anannas of tonic gaat proberen wil je dan nog ff laten weten of het werkt??? hihi dan weet ik t voor waneer ik zover ben hiih
sterkte ermee
gr yvonnie

Hoi Sylvia, ik heb sinds 2 nachten hetzelfde, ben nu 38 + 5 zwanger, idd je lichaam is zich aan het voorbereiden door middel van oefen - voorweeen.En hoe lang het duurt? Volgens mij valt daar geen peil op te trekken. Helaas... Probleem is dat het snachts is vind ik zelf, die doorwaakte nachten zijn geen pretje.
succes 0

hoi
ik ben 28 weken en heb ook wel eens een menstruatie gevoel. ik schrik hier dan wel van, want ik hoop dus dat het GEEN voorweeen zijn, beetje vroeg.
maar ik denk dat het bij jouw wel het geval is. omdat je al 39 weken bent.
het klinkt misschien stom maar wat ook schijnt te helpen is een orgasme. ik denk dat ik dat dan zou proberen.
want ook mensen die bv kans hebben op een vroeggeboorte wordt aangeraden niet meer klaar te komen omdat je dan ook een soort wee krijgt, een samentrekking.
nou succes en ik hoop voor je dat het gauw doorzet.
liefs sandy

Hoi,

Ik heb dit een hele dag gehad en s'avonds ging het over in echte weeen.
(ben dan ook de volgende ochtend bevallen).
De verloskundige vertelde mij dat het een voorbereiding was op de bevalling, maar kon nog dagen duren.
Ik denk dat het voor iedereen weer verschillend is, het is in ieder geval een teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is!

Succes!
Liefs, Marloes

Terug
Bovenaan