ik ben dinsdag 28 oktober 2008 bevallen van onze dochter iris.
het kwam volkomen als verrassing ik moets op controle bij de gyn met 39.2 weken zwangerschap.
hij ging voelen en ik had al 4 centimeter ontsluiting.
kon ik meteen door naar de verloskamers daar werd om 15 uur mijn vliezen gebroken ons meisje had in het vruchtwater gepoept.
om 17 uur mocht ik gaan persen en om 17.27 was ze er al.
ze lengte was 49 centimeter.
en het gewicht 3360gram.
gisteren woog ze alweer 3540 dus ze groeit als kool.
ik heb geen pijnbestrijding bij de bevaling gehad dus alles op eigen krachten gedaan.
ik heb een paar hechtingen maar niet zoveel en mijn baarmoederstand is alweer bijna op -10.
ze is ons eerste kindje.
en we hadden echte horror verhalen gehoord over bevallingen maar het is me echt reuze mee gevallen zo wil ik er nog wel 2 of 3 maar ja de volgende kan net zo goed wel zwaar en moeilijk zijn.
groetjes ingrid
het kwam volkomen als verrassing ik moets op controle bij de gyn met 39.2 weken zwangerschap.
hij ging voelen en ik had al 4 centimeter ontsluiting.
kon ik meteen door naar de verloskamers daar werd om 15 uur mijn vliezen gebroken ons meisje had in het vruchtwater gepoept.
om 17 uur mocht ik gaan persen en om 17.27 was ze er al.
ze lengte was 49 centimeter.
en het gewicht 3360gram.
gisteren woog ze alweer 3540 dus ze groeit als kool.
ik heb geen pijnbestrijding bij de bevaling gehad dus alles op eigen krachten gedaan.
ik heb een paar hechtingen maar niet zoveel en mijn baarmoederstand is alweer bijna op -10.
ze is ons eerste kindje.
en we hadden echte horror verhalen gehoord over bevallingen maar het is me echt reuze mee gevallen zo wil ik er nog wel 2 of 3 maar ja de volgende kan net zo goed wel zwaar en moeilijk zijn.
groetjes ingrid