Bevallen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben lang niet op de site geweest omdat ik 3,5 week in het ziekenhuis heb gelegen voor de bevalling.
Ik had zwangerschapsvergiftiging
Afgelopen maandag ben ik ingeleid en s nachts is onze dochter Jayde geborenember. om 4.11 uur net op 2 december ipv 1 dec.
Ondanks dat de weeen laat op gang kwamen na het inleiden was de klene erg snel geboren.
Ze woog met haar geboorte 3515 gram en was 49 cm.

Binnenkort zal ik meer laten weten.

Groetjes Fanny

Hoi Fanny!

Vervelend dat je zwangerschapsvergiftiging hebt gehad, maar gelukkig is alles uiteindelijk goed gegaan.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet ervan!

Liefs Jantina

Hey Fanny,

Wat een rotperiode heb je gehad. 3,5 week ziekenhuis is niet niets. Hopelijk ben je er zelf ook een beetje goed vanaf gekomen. Voel je je nu weer wat  beter, nu de kleine eruit is?

Geniet ontzettend van jullie kindje en gezinnetje.

Liefs Noah

Hallo Fanny,

vervelend van de zwangerschapsvergiftiging, zeg, maar gelukkig is alles goed afgelopen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan.

Groetjes
Bibi

Fanny gefeliciteerd met jullie dochter Jayde!!

Wat vervelend dat je zolang in het ziekenhuis hebt gelegen voor de bevalling dan kijk je er extra naar uit!
Geniet van dit wonder en van je kraamtijd!

liefs daantje

Fanny,

Gefeliciteerd met jullie dochter Jayde!
Heftig zo  lang in het ziekenhuis te moeten blijven, maar gelukkig is de kleine er  nu om van te genieten!
Voel jij je ook weer goed?

Gr. Sonja
(40+4 wkn)

Ook namens mij enorm gefeliciteerd!!
Ik hoop dat de kleine meid je de narigheid enorm doet verzachten, sjee, da's niet niks zeg!!

Geniet ervan, je hebt het dubbel en dwars verdient!

Hoi Allemaal,

de weken in het ziekenhuis vergeet je meteen als de kleine in je arm ligt.
Je kijkt er weken na uit.
We proberen ook te genieten van elkaar alleen zitten we in een hele moelijke tijd.
Mijn moeder (oma van jayde) ligt al 9 weken in het ziekenhuis en gaat niet zo goed.
Ze is ernorm voor haar leven aan het vechten maar we hebben metde familie besloten dat we haar niet meer gaan beademen, opereren of reanimeren mocht het nodig zijn.
Ze heeft al 9 weken geleden en willen het niet meer dat ze nog zo leid.
Zelf wil ze dat ook niet meer.
Ze heeft Jayde wel gezien en dat vond ze helemaal geweldig.
Op het moment is ze weer heel hard aan het vechten en hopen ook dat het beter zal gaan.
We moeten tot dinsdag wachten en dan kijken we verder met haar behandeld arts.
Is erg moeilijk aan de ene kant ben je hartstikke vrolijk met de geboorte van je kind en aan de andere kant verdrietig door het slechte nieuws dat je eigen moeder heel slecht ligt in het ziekenhuis.
We proberen toch te genieten als we thuis zijn en dat lukt zeker  als we in het ziekenhuis zijn is het even de realiteit. Maar we moeten door hoe zwaar het ook is.
Jayde gaat niet mee na het ziekenhuis want is te gevaarlijk ivm infecties of bacterieen enz.
Ze blijft dan bij haar andere oma.

Omdat we vaak na het ziekenhuis gaan en ook veel tijd met onze dochter willen doorbrengen ben ik niet al te vaak op het forum. Lees wel af en toe mee.  

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan