BEVALLEN !!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben afgelopen vrijdag 28-09-07 bevallen van een gezonde zoon!!!! Hij heet Duuk en alles gaat goed. Geweldig wat een rijkdom, een gezin met  2 zoons!

De bevalling ging echt supersnel.  Ik werd vrijdagochtend om 06.00 wakker, omdat mijn vliezen braken. Om 07.45 heb ik de VK gebeld en gezegd dat ik ook al weeën had.  De VK gaf aan dat zij om 09.15 zou komen. Toen mijn man terug kwam van  het wegbrengen  van  onze oudste was het ca. 08.30 en ik zei dat hij toch maar de VK moest bellen omdat het volgens mij wel  heftig ging. De weeën bleven eigenlijk continu komen, maar waren goed op te vangen. Ik heb al die tijd in de badkamer heen en weer staan wiegen. Toen de VK  iets voor 9 uur er was, ging zij zonder mij verder te onderzoeken alles snel klaar zetten. Ik ging om 09.10 op bed liggen en toen had ik al 8/9 cm ontsluiting en om 09.25 is onze Duuk geboren.

Super hoor zo'n snelle bevalling en ook nu gaat het hartstikke goed met me. Ik geniet lekker van de kraamtijd samen met  Duuk, Teun en mijn man. Heerlijk.

Voor iedereen die nog moet  bevallen:  heel veel succes!!!!

Liefs Janine  

Van Harte!!!

Wat een snelle bevalling dan he?! Teken ik voor hoor!
Geniet maar lekker van elkaar!!
Heel veel geluk samen!

Groetjes Jo

Hoi Janine,

GEFELICITEERD met de kleine Duuk.

Wat geweldig zeg zo'n supersnelle bevalling.

Geniet lekker van je knulletje en van de kraamtijd.

Kruimel

Wauw zo'n bevalling zou ik ook wel willen!!!
Gefeliciteerd met je zoon!!!!
Geniet van je kraamtijd en kraamhulp.

Liefs Monique

Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Geniet van deze tijd!!!

Liefs, Marielle

Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een super bevalling zeg.

Geniet er lekker van en laat je maar lekker verwennen door je mannen.

Gr Christa

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Alle geluk, gezondheid en natuurlijk heel veel plezier gewenst met z ´n viertjes!

Rian, morgen 39 weken

Terug
Bovenaan