A
Anoniem
Guest
Ik ben bevallen van een heel mooi meisje! 3 weken te vroeg maar ze is mooi op gewicht en goed gezond.
Afgelopen donderdagnacht begonnen de weeen en na 12 uur weeen naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst bleek dat ik 1 cm ontsluiting had, ik dacht nog dit gaat lang duren!
Ze was ook nog niet ingedaald dus ze gingen met een echo kijken hoe ze lag met haar hoofd naar voor of achter. Bleek dat ze weer gedraaid was en in stuit lag.....
Dus een uur na binnenkomst lag ik op de OK en nog een half uur later was ze er.
3 dagen in het ziekenhuis gebleven en nu heerlijk thuis bij man- en zoonlief.
Het gaat allemaal erg goed en het is op en top genieten!
Jullie allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en de bevallingen ik zal nog wel eens komen kijken naar jullie bevallingsverhalen.
Groetjes Irni
Afgelopen donderdagnacht begonnen de weeen en na 12 uur weeen naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst bleek dat ik 1 cm ontsluiting had, ik dacht nog dit gaat lang duren!
Ze was ook nog niet ingedaald dus ze gingen met een echo kijken hoe ze lag met haar hoofd naar voor of achter. Bleek dat ze weer gedraaid was en in stuit lag.....
Dus een uur na binnenkomst lag ik op de OK en nog een half uur later was ze er.
3 dagen in het ziekenhuis gebleven en nu heerlijk thuis bij man- en zoonlief.
Het gaat allemaal erg goed en het is op en top genieten!
Jullie allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en de bevallingen ik zal nog wel eens komen kijken naar jullie bevallingsverhalen.
Groetjes Irni