Bevallen

Hoi dames,

Ik ben afgelopen vrijdag 28-05 om 18.02 bevallen van een prachtige dochter Milou. Ik zou eigenlijk de 31ste een geplande keizersnede krijgen, maar met 38+4 besloot de kleine dat ze wilde komen, en braken smorgens de vliezen.

Uiteindelijk savonds een keizersnede gekregen. Helaas wel met veel complicaties. Na het openen van de buik raakte de placenta los en kreeg de baby geen zuurstof meer. Uiteindelijk hebben ze haar met een mini vacuumpomp en tangen en behoorlijk wat duwen op mn buik eruit gekregen. Na even wat paniek begon ze toch te ademen (ze was blauw en ademde dus niet) Ik was intussen 2 liter bloed verloren en behoorlijk toegetakeld. Intussen ben ik weer thuis en beginnen we langzaam aan het herstel.

Ben ondanks weer zo'n vervelende bevalling wel de gelukkigste vrouw op deze aardbol ;)

Liefs Jen

Ohja, ze woog tegen alle verwachtingen in maar 3760 gram. Nog steeds groot voor 38+4, maar ze hadden 8/9 pond verwacht. Dus viel toch nog een beetje mee!

Liefs Jen

ha meid!!

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! en n prachtig gewicht toch!

hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!

geniet lekker van jullie gezinnetje!

liefs

Terug
Bovenaan