Bevallen!!!

op woensdag 29 februari 2012 ben ik bevallen van mijn 2e prachtige dochter

Jonna Lindy

na een afschuwelijke zwangerschap met vooral een lastig einde had ik een prachtige bevalling
zoveel anders en mooier dan die 1e keer
dit keer alles bewust meegemaakt en genoten, het ging ook heel snel
ik heb haar zelf gehaald!
ineens riepen ze pak haar! en ik pakte haar en haalde haar zelf!
een geweldig moment

Jonna heeft geen reflux en is dus geen huilbaby (waar ik dus pas sinds paar maand achter ben dat Mara dus echt wel was, een huilbaby door de reflux)
een heel ander begin dus
ze drinkt alles netjes op, komt om de 4 uur en slaapt lekker, gene gehuil, geen pijn, geen zorgen.
zo anders

de kraamhulp was dit keer ook super, ze heeft ons heel goed geholpen om mara's start te verwerken en de zware zwangerschap te verwerken
ook heeft ze met ons een plan gemaakt hoe ik de komende weken moet genezen en opbouwen want fysiek ben ik een wrak door de zwangerschap

Voor Mara kan ik al lang niet meer zorgen en dat zal voorlopig ook nog wel even duren dus zij gaat 5 dagne naar de opvang tijdelijk. maar ik kom terug
ik kan al meer dan voor de bevalling

wij zijn helemaal blij en ondanks de problemen fysiek helemaal gelukkig met onze 2 meiden

Mara is van dreumes verandert in een peuter en ik heb haar hele dreumesjaar gemist, maar dat hoeft nu niet meer. ik kan weer mama zijn

Ik neem mijn tijd, afgelopen jaar is mij veel afgenomen door de zwangerschap. Nu pak ik tijd. Ik kan mijn dochter al uit bed halen en aankleden en weer knuffelen en dat is al zoveel meer. Voor jonna heb ik alleen hulp bij het badje nodig. Ik geniet van mijn 2 dames en van de zomer ben ik terug.
straks zal werk lastig doen maar ik luister nu naar mijn lijf en als het langer duurt voor ik weer aan werk ben so be it. Des te langer ik van mijn meiden geniet.

Heel kort de trouble: door hormonen op hol greslagen lichaam, exreem moe en misselijk, bekken, keelneusholteproblemen, gebroken rib, gekneusde ribben, middenooronsteking, bloedarmoede, gezichtsverlamming enzovoorts. Op einde gelukkig ingeleid.

Van Harte gefelicteerd met je schrikkelbaby :)
Geniet ervan met volle teugen en fijn dat alles langzaam weer beter gaat.

Nogmaals geniet van deze tijd en van je twee meiden. En idd luisteren naar je lichaam

Wauw, van harte gefeliciteerd!!!!
Geniet er lekker van en hopelijk ben je snel weer de oude zodat je dubbel en dwars van je gezinnetje kunt genieten!!!
Fijn dat het nu veel makkelijker gaat.

Terug
Bovenaan