bevalling aanvoelen komen

hallo dames

ik ben over 3 weken uitgerekend dus ik zit nu echt af te wachten totdat de weeën beginnen. ik heb steeds meer last van harde buiken en voorweeën af en toe.
ik vraag mij af voor de vrouwen die al eerder zijn bevallen. voelde je het aankomen qua gevoel of had je opeens een hele erge nesteldrang?

groetjess

Ik zat ook echt te wachten 3 weken van te voren, m’n dochter werd 6 dagen overtijd geboren haha dus het wachten duurde heeeel lang, en voelde het ook niet aankomen. Ineens braken m’n vliezen in de nacht. Succes met wachten, zoek wat afleiding. 

Ik ben nu bijna 39 weken! En zit idd ook te wachten! 
Ben erg benieuwd hoe het gaat beginnen!
afleiding helpt wel!
succes met de laatste loodjes!

Hier op het laatst enorme nesteldrang haha. De hele dag door, maar om half 9 ging ik alle ramen van binnen en buiten nog wassen. Om half 10 ging ik op de bank zitten en ja... toen begonnen de eerste weeën. ?
Succes met de laatste loodjes! Misschien tip... je kunt ook twee weken overtijd lopen, ga daar maar vanuit dan kan het altijd meevallen. Anders duurt wachten zoooooo lang! ?

Liefs

Ik zit vanaf vandaag ook precies op de 37 weken. Vorige week had ik heel erg last van harde buiken en voorweeën, toen dacht ik ook die blijft niet ziten tot de 40 weken!!! Maar nu is alles weer rustig en heb ik het idee dat ie het daar nog wel even naar zn zin heeft.

Herken het wel wat je schrijft. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook enorm. Bedenk wel dat het ook nog 3/4 weken kan duren.... je kan er toch het beste lekker op uit gaan en dingen afspreken. Anders kijk je de dagen weg.... 
Bij mijn tweede zwangerschap had ik minder last van het wachten. Dat is voor jezelf wel fijner! Nu 36 weken zwanger vd derde met bekkeninstabiliteit en kan niet zoveel meer dus loop nu weer dagen af te tellen waardoor het nog wel erg lang duurt.... ?

Ik heb bij beide bevallingen geen last gehad van extra nesteldrang de dag ervoor ofzo. Werd ineens wakker met weeën. Succ3s nog even en Hoe Dat je het weet is het zover! X

Terug
Bovenaan