Bevalling's verhaal Estavan

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

aller eerst wil ik diegene die al bevallen zijn van harte feliciteren  en die nog moeten heel veel succes.

hier volgt het verhaal van me bevalling.

Vrijdagmiddag 12-10 ben ik met me man lekker grofvuil uit de tuin aan het wegbrengen,
ik heb veel en zen tillen rond 13:30 uur verloor ik slijmprop met bloed en belde ik de verlos en zei dat het geen kwaad kan en kan je verliezen zekfs 4 weken voor de bevalling, weer verder met hard bezig zijn en veel gelopen, en had ondertussen wel pijn en voelde het niet omdat ik bezig ben, om 16:30 uur waren we klaar en ben ik op de bang gaan liggen met erg veel pijn in me rug en begon ik de weeen te voelen in me buik, ik dacht ahhh dat zouden de voorweeen wel zijn, maar ze waren wel regelmatig (om de 10 a 15 min )en niet zo heftig als met de 1ste bevalling, en ging door de hele avond zo, om 22:00 uur ongeveer lag ik op bed eff aan wachten op me man en dochter die waren lekker in bad aan het spelen, en toen ging ik van het bed en voelde me broek nat tot aan me knieen, de vliezen gebroken dacht ik, sindien begonnen de weeen wel heftiger te worden, maar nog niet heftig genoeg en kreeg het gevoel dat ik moest poepen, en belden we de verlos en moest ik meteen naar het ziekenhuis, om 22:30 bij het ziekenhuis en om 23:00 uur ongeveer kwam de verlos en had ik 6cm ontsluiting, de weeen vielen weg, kreeg buikmassage van de verlos om de weeen om te wekken dat hielp alleen het was niet goed genoeg om te bevallen, ik deed ook 1.5 uur over om naar de 7 cm te gaan, toen 1 uur onder de hete douch, dat was echt auwauw, maar hielp goed dat warme water tegen de weeen, het waren rugweeen ook, toen zag de verlos aan me dat ik persdrang begin te krijgen en moest maar stoppen met douchen en op bed liggen en ja hoor als ik een perswee krijg moest persen eindelijk de 10 cm, het was heftig na 4 persweeen kwam het hoofdje en bleef hij eff gezellig in me vagina hangen, moest stoppen van de verlos want hij had de navelstreng vast en zijn hand onder zijn kin gelegd en als verder ging persen ging ik tot aan me kont scheuren, nog een hap lucht en weer lang persen en kwam hij eruit om 01:54 uur, wel heel klein mannetje, hij woog 2970gr en vandaag woog hij 3160gr goed gegeroeid dus en me melkproductie gaat erg goed, kan me armen niet tegen me tieten leunen zo groot zijn ze, alleen balen van het niet kunnen roken, vind ik zielig voor hem want ik rookte de laatste zwangerschaps maanden wel door waardoor die zo klein is.
het gaat goed, twee hechtingen, nog moeite met zitten en staan, maar vind me gezin geweldig, wat mij betreft Dames Heel Veel Succes

dikke  Manal

Ja leuk he die stuwing haha .
Dus de nesteldrang van het grofvuil de deur uit en het kindje kwam!
Blij dat hij het zo goed doet. Heb je flink door gerookt tijdens de zwangerschap? Konden ze eht ook zien aan je plasenta?
Ik ben toen ik wist dat ik zwanger was van mijn 1e gelijk gestopt met roken en na de bevalling heel soms weer een opgestoken maar nooit meer verslaafd geraakt. Ik vind het nu echt niet lekker meer gelukkig. Mijn man rookt nog wel gewoon hoor en laat hem ook aub niet stoppen want dan hebben we een echtscheiding geloof ik...... Zo dat is niet goed voor een huwelijk ...... Hij is toen in die tijd wel speciaal shag voor mij gaan roken omdat ik dat altijd al vies vond maar toen hij een stop poging ondernam heb ik "haast" (maar nooit gedaan)  gesmeekt om weer te gaan beginnen  .

Geniet van je mannetje!!!

Monique (40,1)

Oh...ik ga morgen gelijk het vuil weg brengen... haha

Gefeliciteerd
Gr Tanja

Ik heb 2 kleine kindjes op de wereld gezet; 2640 gram en 2800 gram, beide keren helemaal voldragen en de placenta helemaal 'op' en mijn man en ik roken helemaal niet....het hoeft dus niet met het roken te maken te hebben....

Groetjes Rian

Terug
Bovenaan