Bevalling begonnen?

<p>Hallo allemaal,</p><p>vannacht rond drie uur heb ik voor het eerst echt pijn gekregen bij mijn harde buiken. Dit tot iets over vier even aangekeken en toen echt beseft dat dit niet zomaar harde buiken waren. Rond vijf uur kwam dit gevoel iedere twee min terug en duurde ongeveer anderhalve minuut. Om zes uur de verloskundige gebeld en om kwart voor zeven was ze er. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en zei dat de bevalling nog niet begonnen was. Het hoofdje zit heel laag maar de baarmoedermond zit nog helemaal achterin. Toch heb ik nu ontzettend last van opkomende golven van pijn helemaal onderin de buik en vooral mijn onderrug. Is er bij iemand ook de bevalling zo begonnen? Warm bad of douche helpt niets.</p>

Jup hier ook. Ik was helemaal overtuigd dat het was begonnen, maar bij mij gebeurde er ook nog niks met de baarmoeder. Ze vertelde me dat het 2 kanten op kon gaan of het zou niks gaan doen of het zou gaan doorzetten. 
Ik baalde daar verschrikkelijk van want ik dacht echt dat het zo ver was. Dat was rond half 12. Ze zou om half 3 terug komen en toen had ik gelukkig toch ontsluiting gekregen. 
Je kunt helaas niet meer doen dan afwachten. Komt de verloskundige nog terug voor controle? Succes!! Hoop voor je dat het doorzet!!

Terug
Bovenaan