bevalling begonnen?

Vanochtend had ik ineens veel afscheiding. Beetje smerig om het op te schrijven maar het was wittig/heel lichtgeel. Niet helder. Eigenlijk "normale" vaginale afscheiding maar veel meer dan anders. Het liep er echt uit. (Sorry voor deze omschrijving...) Dit is toch anders dan dat vliezen gebroken zouden zijn?

Hoi hoi

Ik kan je niet echt helpen...
Bij mij moesten de vliezen doorgeprikt worden,
maar dat was echt een flinke plas water,
daarna kwam de smurrie hihhi, bloed slijm etc
Voor  die tijd  kun je wel je slijmprop verliezen,
is het dat niet?
Ik zou even je vk bellen, helemaal gen rare vraag hoor,
dan weet je in elk geval wat meer.

Groetjes

Of je bevalling begonnen is kunnen we natuurlijk niet beoordelen. Ik denk alleen niet dat het de slijmprop is. Deze is volgens mij juist helder (niet gelig) met eventueel bloedstolsels erin. Bij mij wel in elk geval (bij de bevalling van mijn dochtertje) en het was ook echt een prop, dus vrij 'stevig'. Daarnaast hoeft het verliezen van de slijmprop niet te betekenen dat het daarna heel snel gaat.

spannend he !!
voel je je wel goed nu ?

( ik heb net mijn verhaal er bij gezet bij de discussies....kun je even lezen met wie je kletst...)

maar wees gerust, als het zo ver is, weet je het zeker !
ik heb nooit een propje gevoeld gezien....het kwam er meteen met bakken uit....ha ha
gelukkig snachts in bed, ik had z'n tegenzin om dat bv in  de suppermarkt te hebben...;)
maar het komt zoals het komt en dan maakt het niets meer uit als jij je kleine wondertje in je armen hebt !!
succes !!

Terug
Bovenaan