BEVALLING FILMEN ??

A

Anoniem

Guest
iedereen die ik ken qua vrouwen dan natuurlijk heeft spijt dat ze haar bevalling niet gefilmt heeft.
daarom heb ik nu besloten het wel te filmen.
zijn er moeders die het gefilmt hebben zoja hoe was het dan om terug te zien.

zo niet heb je er spijt van.

xxx martine

heej martine,

wij gaan het ook filmen, mijn man is niet zo heel erg technisch aangelegd, en het zal geen superfilm worden, maar later knippen en plakken we er wel uit wat er niet op hoeft. Ik wil het gewoon heel graag zelf zien naderhand. Tis niet zo dat ik het aan iedereen wil laten zien, misschien alleen mijn moeder :)

xxx
yvon

Hoi Martine,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis was nl van het Augustus froum maar wou toch ff reageren. Wij hebben nl ook de bevalling gefilmd althans mijn man heeft schuin achter mij gezeten dus niet met de lens er vol op. En het is heel duidelijk te zien alles en ook leuk om terug te zien. We laten hem ook niet aan iedereen zien maar voor je zelf is zoiets echt de moeite waard.

Succes met je bevalling.

Liefs Fruit Girl mv Dinand 25-08-07

Hoi dames,

mijn man en ik twijfelen ook of we de bevalling al dan niet zullen filmen.
We zijn er nog niet echt uit...
Mijn man wil het zo goed mogelijk meemaken en dan tegelijk filmen lijkt hem niet makkelijk... Begrijpelijk vind ik...

Liefs,
van ons...

Hoi Martine

Bij onze eerste zwangerschap kregen we de vraag of ze ons mochten
filmen voor het programma De Verloskundige praktijk. Ze waren net rond
de uitgerekende datum bij onze verloskundige aan het filmen. Op zich
heel leuk meedoen aan zo"n programma, maar niet voor ons dus.
Thuis hebben we ook niet gefilmd. Daar had ik nou echt geen behoefte aan.
Ze vroeg ook of ze een spiegel moest pakken zodat ik haar geboren kon
zien worden. Nou dat hoef ik dus echt niet te zien hoor. Dus nu filmen we
ook niet en ook geen foto's tijdens de bevalling. Wel als ze al geboren is,
maar ja waneer bekijk je ze nou?? Nooit, tenminste wij niet. Ik moet zelfs
nog de baby foto's van de oudste inplakken. Bekijk ik ook nooit.

Liefs Cindy

Ik heb ook wel eens getwijfeld, maar heb toch besloten het niet te doen, het is helemaal niks voor mij.
Bij mijn 1e zwangerschap heeft mijn vriend natuurlijk veel foto`s gemaakt, en achteraf gezien ook van tijdens de persweeen.
Door de zenuwen bleef hij maar foto`s maken, en ik vond het eigenlijk best wel leuk om te zien na de bevalling, maar voor de rest?
Nee dank je!
Ook met een spiegel hoef ik het niet te zien!

Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze!

Liefs

Wij gaan ook niet filmen. Ik weet niet precies waarom, maar dat voelt gewoon niet zo goed. Ik denk dat het komt omdat ik wil dat mijn vriend er voor mij is en het bewust meemaakt en niet vanuit de camera gezien. Een fototoestel nemen we wel mee, hij kijkt maar wat hij daar mee doet :)

Bij de bevalling van Koen hebben we de camera meegenomen, maar manlief was zo met mij en bevalling bezig dat ik hem moest zeggen dat hij wel  moest filmen. De bevalling zelf staat er niet op,  omdat Sjoerd niet durfde te kijken,  maar wel dat Koen lekker bij mij ligt net  na de bevalling. Ik kijk het niet regelmatig, maar vind het wel fijn om te hebben. Ook dit keer staat de camera klaar en we kijken wel of we er aan toekomen om te filmen.

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan