Hoiiiiiiiiiiiii!
He bah, vervelend he, en je lijkt ook maar niet van af te komen he. Ik herken het heel goed. Bij mijn zoon beviel ik met ja ja 38 weken en 2 dagen (ben jij nu ook toch?!!) dus spannend spannend haha.. en ik was ook al weken verkouden/griep. M'n neus zat helemaal dicht toen de bevalling aan brak. Ik was er echt niet klaar voor hoor..!
Mijn vliezen braken thuis ineens, en ik verloor de slijmprop... thuis gewacht op weeen die al vrij snel kwamen. Toen verloskundige kwam, bleek dat de kleine een onregelmatige hartslag had, reden.. wisten ze niet, klonkt heel raar, dan snel, dan weer even een pauze of langzaam.. ik vond het maar niks. Ze besloten me toch naar het ziekenhuis te brengen. Eenmaal daar.. waren de weeen een stuk heftiger geworden!! Toen bleek dat ik verhoging had C38, koortsig dus (volgensmij omdat ik gewoon lang niet fit was) maar de gyn wou geen risico lopen, want deze combinatie van en onregelmatige hartslag EN verhoging.. kon beteken dat er infectiegevaar was. Er mocht dus niets meer gedaan worden, inwendig (ik weet dus ook niet of ik ontsluiting heb gehad)... maar ik voelde me zo K U T haha.. gewoon omdat ik niet lekker was. Toen is het een keizersnede geworden. Maar volgensmij (weet wel zeker) dat ik gewoon verhoging had omdat ik zo verkouden was. En een bevalling is niet niks.. dus ik maakte me toen ook wel zorgen. Maar ik denk dat ik met neusspray me ook wel aardig had kunnen redden hoor... ik bedoel, dan zou je toch wel otrivin mogen gebruiken.. zo op het aller aller eind???
Eén voordeel van grieperig zijn voor een bevalling... ze zeggen, dat je door koorts of verhoging een grotere kans hebt, op het vervroegd aanbrengen van de weeen/bevalling. Misschien was het dus geluk bij een ongeluk... hahaha.. maar uiteindelijk is het goed gekomen hoor... we hebben een prachtige zoon van nu bijna 14 maanden alweer... en ik ben nu zwanger van baby 2... die verwacht ik de 20e!!
Meid ik hoop dat je je snel beter mag voelen... want volgensmij is het voor het herstel ook beter, dat je lekker normaal in je vel zit. Dacht ik zo. Niets aan te doen, gewoon uitzieken en afwachten maar. Maar het nadeel is wel, dat als je zwanger bent, je veel minder weerstand hebt, en daardoor veel langer met griep of een verkoudheid blijft lopen. STERKTE NOG FF!!!! Maar gaat helemaal goedkomen..
Liefs supermams