Bevalling in aantocht?

Hoi ik ben nu 39 weken zwanger. Het kan nooit lang meer duren. Ben de laatste tijd wel vaker misselijk, maar vandaag lijkt er geen eind aan te komen. Ik heb ook totaal geen eetlust. Vanmiddag had ik wat pijn in mn lies. Nu moest ik net overgeven en had net daarvoor geplast. Toch was mn onderbroek nat. Goed een nieuwe aangetrokken en maar een beetje proberen te chillen. Weer moest ik wat ovrrgeven en weer een natte broek. Omdat ik mijn eigen neus totaal niet vertrouw heb ik manlief aan mn natte onderbroek laten ruiken. Hij beweert dat het niet naar urine ruikt. Inmiddels lig ik weer op bed. Ben al de hele dag zooo moe. Weet alleen niet zeker of ik ju stel op sprong de vk moet bellen. Oudste (bijna 2) is net naar bed en wil niemand onnodig heen en weer laten reizen. Iemand anders ook zulke ervaringen? Afwachten of toch iedereen optroffelen?

Ik zou in iedergeval even bellen. De vk geeft zelf wel aan of ze het nodig vind om te komen kijken. Ze kunnen met een testje zien bijvoorbeeld of het vruchtwater is evt. Dan weet je dat alvast maar en kunnen jullie afspraken maken over hoe verder. 

Ik zou voor de zekerheid ook bellen. Je hoort regelmatig dat het bij een tweede sneller gaat, minder heftige symptomen op het begin etc.
Handig als de vk zelf kan aangeven om langs te komen of niet en uitsluiten of het om vruchtwater gaat of niet.. 
Net zoals sammantha zegt, dan kunnen jullie daarna samen afspraken eventueel over hoe verder. Beter het zekere voor het onzekere toch?
Stel dat het wel is begonnen en je moet ineens vluf vlug wat regelen midden in de nacht bij wijze van spreke, dat is ook niet fijn toch?
Maar uiteraard moet je doen wat voor jou goed voelt en wat jij denkt dat het beste is.

Probeer eens te hurken of hoesten als er dan weer vocht uit komt dan is t vrucht water..
de geur van vruchtwater ruikt naar "zoeterijst" zo zou ik t omschrijven maar toen mijn vliezen gebroken waren moest ik hurken en hoesten van Mn vk en terwijl ik dat deed was Mn onderbroek weer nat 
veel geluk !

Dank je voor de tips, met hurken geen verdere nattigheid. Wel rommelt het aan alle kanten. Doe het lekker rustig aan. Pijn in de botten rond de schaamstreek, lies en af en toe ongesteldheidspijn. Komt steeds dichterbij ?. 

Terug
Bovenaan