bevalling in me hoofd...

hee meiden,

ben de laatste week zo met de aankomende bevalling bezig ...pfff wordt niet goed van mezelf...daardoor kan ik slecht in slaap komen omdat ik zo aan het denken ben...hoe verloopt het....wanneer gebuerd het? waar laten we Neomi..enzzz
Mijn 1e bevalling was een zware bevalling..misschien dat ik daar toch onbewust mee bezig ben ook al zie ik er opzich niet tegen op...
zijn jullie er ook zo mee bezig of ben ik enige? morgen 37 week...dan "mag"het officieel...
liefs

Hoi, ik ben van het augustus forum, maar herken het wel een beetje..... Begin langzamerhand ook wel na te denken over de komende bevalling. Vorige keer ging het bij mij juist razendsnel.....hoe gaat dat nu? Waar is mijn vriend? Op welk moment is het ivm ons dochtertje van 20 maanden..... Anderzijds.... We zullen toch echt moeten bevallen en hoeveel mensen zijn ons al voor gegaan met kinderen. En komt zoals het komt, dus we kunnen er niks aan veranderen! Ons er aan overgegeven!

hoi neomi,
ik keek er erg tegenop omdat k niet weet wat te wachten staat,wat voel je,hoe voelt het.. Nu ik een keizersnee krijg is het enige wat k k denk: als frummel maar niet draait heb me nu zo op de keizersnee gefocust.. K kan er helaas niet over meepraten,maar wij vrouwen hebben een oerkracht in ons :) het komt uiteindelijk allemaal goed toi toi toi meid!

Hoi,
Lijkt me erg vervelend als je er zo tegenop ziet. Voor mij is dit mijn derde zwangerschap en hoewel ik geen makkelijke bevallingen geen gehad keek ik juist uit naar de bevallingen. Deze bevalling is nu opeens heel onzeker en misschien wel heel dichtbij omdat we nog niet weten hoe het zal gaan na donderdag.
Ik hoop dat zo gaat zoals je je er nu op voorbereid hebt en idd en keizersnede krijgt. En laat het gewoon over je heen komen, uiteindelijk gaat het zoals het gaat en heb je straks je heerlijke frummeltje in je armen en kun je gaan genieten :)

Liefs Ilona

Eerlijk gezegd ben ik met van alles bezig behalve de bevalling. Waarschijnlijk omdat ik het idee heb dat we nog lang niet klaar zijn voor de baby. Het is mijn eerste bevalling dus ik stap er ook helemaal blanco in. We hebben wel afspraken gemaakt over hoe laat en wanneer we bellen naar ouders/schoonouders, wie de hond eventueel uitlaat etc. Maar ik denk dat je ook niet te veel moet plannen want een bevalling is zo onvoorspelbaar. En tjaah, wat er in is gegaan moet er uiteindelijk ook uit. Soms zie ik vrouwen en dan denk ik, pff..als zij het kan moet ik het toch zeker ook kunnen. Succes in ieder geval

Ik denk er ook de hele dag aan....en vooral al sik 's nachts wakker wordt, lig dan wel 2/3 uur te "piekeren"...erg lastig maar hoor van iedereen dat dat erbij hoort..een bevalling blijft spannend en daarna zie je je kindje, hoe ziet de baby eruit, is het gezond etc...haha

Ik laat t maar gewoon gaan, we moeten t toch laten gebeuren en achteraf weten we pas hoe of wat...

Hey meid

Wat gaat het snel!! Ik weet nog zo dat we samen op het zwanger worden forum zaten en nu ben jij alweer 37 weken en ik 20! Gaat alles goed met jullie? Lekker aan het genieten van je verlof?! :)
Weten jullie eigenlijk al wat het is?

Met mij gaat alles goed. We hebben een mooie 20 weken echo gehad. Alles gaat goed met ons ukkie en ik voel het elke dag lekker bewegen:)

Liefs Renate (november mama)

Ook ik denk er elke dag aan, ik ga er mee naar bed en ik sta ermee op.

Ik heb 2 heerlijke bevallingen gehad...Dus zijn me man en ik heel erg benieuwd hoe deze zal verlopen. Ik ga er niet vanuit dat ze ook van een leien dakje zal gaan. Maar stiekem hoop je het toch een beetje...

Succes met de laatste loodjes, en hoop dat je een fijne bevalling heb. ( hoe fijn een bevalling kan zijn natuurlijk ;-) )

Terug
Bovenaan