bevalling ingeleid i.v.m. zwangerschapsvergiftiging, nu telkens barstende hoofdpijn

Hey meiden,

Ruim twee weken geleden ben ik bevallen van ons zoontje Jason. De bevalling is ingeleid, omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Ik voelde me daarna snel weer de oude en was blij dat ik me niet meer zo beroerd voelde, maar de pijn in mijn hoofd blijft met vlagen de kop op steken. Met name als ik ergens in een drukkere ruimte ben waar meerdere mensen zijn, of als ik even snel om n boodschap ga is het prijs! Weten jullie of dit een nasleep van de zwangerschapsvergiftiging kan zijn of is dit gewoon omdat ik weer moet wennen aan het normale leven van boodschappen bezoekjes e.d.
Ik bedoel na 1,5 week rustig kraamvrouw te zijn geweest en je komt voor het eerst weer buiten merk je ineens weer dat de wereld doordraait! Iemand een idee? Thanks!!

Liefs Janne mama van Senne en Jason!

hallo Janne,

ik zou voor de zkeerheid nog eens even bij je huisarts de bloeddruk laten meten.zwangerschapsvergiftiging kan ook nog naar de bevalling optreden.
ik heb bij mijn 1ste ook een zw. vergiftiging gehad en worden ingeleid.
maar herken je klachten wel! ik heb nog maanden last gehad van hoofdpijn e sterretjes zien,terwijl mijn bloeddruk in orde was.denk dat het een nasleep is ja!

Liefs Kim 35wkn zwanger van nr2!

Hoi Janne,

Ook ik herken het wel hoor. Kan best een tijdje duren voort je daar weer vanaf bent. Maar het kan geen kwaad je bloeddruk eens te laten controleren bij de huisarts (hoeft nu geen hoge bloeddruk te hebben hoor, maar voor de zekerheid).

Groetjes Suus

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb de VK even gebeld. Moest even langs de huisarts. Heb ik net gedaan, mijn bloeddruk was goed. 120/80 Dus netjes! Moet even bloed laten prikken op suiker tekort ijzergehalte en mijn schildklier. Wie weet zien ze daar wat in. Bedankt voor jullie reactie!!

Liefs

Hoi Janne,

Ik heb ook na de inleiding van mijn zwangerschapsvergiftiging van mijn dochter heel erg veel hoofdpijn gehad. Dit heeft zekjer nog wel een week of 6-7 geduurd. Volgens mij schommelde mijn bloeddruk nog heel erg in die tijd.

Hoi,

Ik ben ook ingeleid, maar niet aan de hand van zwangerschaps vergiftiging. Maar ik heb ook maanden na mijn bevalling veel hoofdpijn gehad, uiteindelijk is dit bij mij weer vanzelf weggetrokken.

Groetjes!

Terug
Bovenaan